Synneva Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Skal kjøpe et billig digitalkamera til en 10 åring. Det er en bursdagsgave fra alle tantene og onklene. Et enkelt kamera som han kan koble til data'en, som gir helt greie bilder, og er lett og hendig å bære med seg osv. Erfaring...hvilket skal jeg kjøpe i den prisklassen? Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Finn et kamera med god optikk fremfor mange megapixels. 2mpix burde holde. Dette + oppladbare batterier og et 64mb minnekort og totalpris blir ca 1500 kr. Velg et kjent merke (f.eks Olympus, Kodak etc). Jeg ville holdt meg unna Trust, Mustek etc. Endret 23. mars 2004 av Skikongen Lenke til kommentar
sarc Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 10-åringen min har eit Canon PowerShot A300. Dette fungerer bra. Tar gode, til tider svært gode, bilder ute. Blitzen er svak inne, som alle i denne klassen. Canon har også norske menyar. Video med lyd er svært populært. Ville valgt dette før Olympus C-150. Lenke til kommentar
mesben Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Du kunne jo prøvd denne Fuji Q1 (var det det det heter igjen??) Har selv en slik en, enkel og grei i bruk, og er såpass billig at det er ingen krise om den blir ødelagt. Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Har selv canon a300 og dette gir veldig bra bilder uten at man trenger å stille inn noe. Kameraet har ikke objektiv som stikker ut (zoom), noe som kan gjøre det mer solid i tilfelle han mister det. Billig minne og billige batterier. Anbefaler dette! Lenke til kommentar
Synneva Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Takk for svar... Da kjøper vi et Canon A300 til 1600 kr. hos databutikken.com eller Fotovideo.no Er denne prisen grei? Vet ikke hva de ligger på i butikkene jeg'....kanskje samme prisen? Noen som vet? Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Bra pris det! Anbefaler å skaffe oppladbare batterier og et større minnekort også. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Kan også støtte anbefalingen av A300. Men om det ikke er for sent, og hvis du vil spare noen kroner, så selges Olympus Camedia C-150 nå på RIMI for 790,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå