Gå til innhold

Billigdata.no / billigdata.com


Anbefalte innlegg

Ser ut som en ny nettbutikk ikke så alt for mye der men, de har iverfall en grei pris på PC modellene ser det ut til (sammenlignet med komplett osv.....).

 

ET STORT PLUSS ER AT DE HAR REGNET INN FRAKTKOSTNADENE.

 

Sjekket med posten så koster det faktisk HELE 507,- Kr å sende en pc med skjerm, høytalere, tastatur/mus og kabinett i oppkrav:((( det blir 3 kolli som de sier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men det er inkludert alt som frakt osv osv....da, som de fleste ikke gjør.....(har fått overaskelse på hva det egentlig koster og få sendt det, når de legger på alt!!!).

 

Eks:

Miljøgebyr 50,-

Ekspedisjonsgebyr 95,-

fraktkostn/m oppkrav på PC 507,-

= 652,-

Lenke til kommentar

Jo helt riktig komplett gjør det også......MEN hvis du leser litt mellom linjene på bestillingen så sier de "estimert" fraktkostnader og det er ikke den reelle fraktkostnaden!!

 

En Pc består av 3 kolli

Skjerm

Kabinett

Høytalere, mus, tastatur...osv.

 

 

http://www.posten.no/portal/index.jsp?bogu...s=1017171653699

 

http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...&topic=shipment (Les siste linje).

Lenke til kommentar

Nei jeg har ikke noe med sjappa og gjøre!

 

 

Det jeg er ute etter er den tatale prisen uten å legge alt for mye arbeid i det. Det er tross alt mange nettbutikker å gå igjennom for å få det beste tilbudet:((

 

 

 

Er egentlig ganske lat av meg:))

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tilfeldigvis fant jeg dette forumet og vil dele min erfaring. (var ganske skeptisk for om jeg skulle bestille men "skitt au"). Jeg bestilte og fikk faktisk pc'en før tiden de hadde gitt meg. Pc'en funket bra den første uka men, så ble det noe krøll med min Dexxa trådløs Mus/Tastatur og ringte for å klage, det var ikke noe problem de hadde valgt å trekke tilbake alle Dexxa trådløs Mus/tastatur produktene og jeg fikk tilbud om Optisk mus og et nytt internett tastatur noe jeg sa ja til.

Etter ca 5 dager var mitt nye tastatur og optiske mus kommet.

 

 

 

Jeg er nå fornøyd og ikke noen flere problemer har oppstått.

Lenke til kommentar

Kan en eller annen sjekke IP adressene til "Jokko" og "Jon Andre" og finne ut om de er samme person? Det er litt rart at Jon Andre plutselig kommer inn for å skrive skryt om Billigdata.no (hans første innlegg her ever).

 

Reklame (spamming) i dette forumet må ikke aksepteres og slike mistanker bør sjekkes.

 

Hvis så er tilfelle bør "Jokko"/"Jon Andre"s IP adresse bannes fra forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...