jokko Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Ser ut som en ny nettbutikk ikke så alt for mye der men, de har iverfall en grei pris på PC modellene ser det ut til (sammenlignet med komplett osv.....). ET STORT PLUSS ER AT DE HAR REGNET INN FRAKTKOSTNADENE. Sjekket med posten så koster det faktisk HELE 507,- Kr å sende en pc med skjerm, høytalere, tastatur/mus og kabinett i oppkrav:((( det blir 3 kolli som de sier. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Ser mege useriøse ut. Spillene koster over 500,- til PC. De har ikke greid å stave "stasjonær" Og logoen ser ut som om den er tegna i paint, og limt inn et bilde av en LCD skjerm-... Lenke til kommentar
jokko Skrevet 26. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2002 Men det er inkludert alt som frakt osv osv....da, som de fleste ikke gjør.....(har fått overaskelse på hva det egentlig koster og få sendt det, når de legger på alt!!!). Eks: Miljøgebyr 50,- Ekspedisjonsgebyr 95,- fraktkostn/m oppkrav på PC 507,- = 652,- Lenke til kommentar
tmbakken Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 så vidt jeg vet gjøres vel dette på komplett også... Lenke til kommentar
dessident Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 LOL ! Den siden var kALOL til de grader :smile: Lenke til kommentar
jokko Skrevet 26. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2002 Jo helt riktig komplett gjør det også......MEN hvis du leser litt mellom linjene på bestillingen så sier de "estimert" fraktkostnader og det er ikke den reelle fraktkostnaden!! En Pc består av 3 kolli Skjerm Kabinett Høytalere, mus, tastatur...osv. http://www.posten.no/portal/index.jsp?bogu...s=1017171653699 http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...&topic=shipment (Les siste linje). Lenke til kommentar
zexs Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Høres nesten ut som om du (jokko) har noe med denne sjappa å gjøre... Fælt skryt ihvertfall. Ikke imponerende komponent valg heller i de billigste modellene. Ser ganske amatørmessig ut hele greia. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Starsjonær ?!?? LOL **** for no drit... Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 å så så mye utvalg da :smile: Lenke til kommentar
jokko Skrevet 27. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2002 Nei jeg har ikke noe med sjappa og gjøre! Det jeg er ute etter er den tatale prisen uten å legge alt for mye arbeid i det. Det er tross alt mange nettbutikker å gå igjennom for å få det beste tilbudet:(( Er egentlig ganske lat av meg:)) Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Også har de ikke eget domene engang! de har brukt mamut til å lage hjemmesida!! LOL Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Quote: On 2002-03-27 11:22, Draco skrev:Også har de ikke eget domene engang! de har brukt mamut til å lage hjemmesida!! LOL Det gjør da 3dfxcool også... de er ingen dårlig webshop... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 (endret) npe Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
jon andre Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Tilfeldigvis fant jeg dette forumet og vil dele min erfaring. (var ganske skeptisk for om jeg skulle bestille men "skitt au"). Jeg bestilte og fikk faktisk pc'en før tiden de hadde gitt meg. Pc'en funket bra den første uka men, så ble det noe krøll med min Dexxa trådløs Mus/Tastatur og ringte for å klage, det var ikke noe problem de hadde valgt å trekke tilbake alle Dexxa trådløs Mus/tastatur produktene og jeg fikk tilbud om Optisk mus og et nytt internett tastatur noe jeg sa ja til. Etter ca 5 dager var mitt nye tastatur og optiske mus kommet. Jeg er nå fornøyd og ikke noen flere problemer har oppstått. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Kan en eller annen sjekke IP adressene til "Jokko" og "Jon Andre" og finne ut om de er samme person? Det er litt rart at Jon Andre plutselig kommer inn for å skrive skryt om Billigdata.no (hans første innlegg her ever). Reklame (spamming) i dette forumet må ikke aksepteres og slike mistanker bør sjekkes. Hvis så er tilfelle bør "Jokko"/"Jon Andre"s IP adresse bannes fra forumet. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 LOL, føler på meg at dette har skjedd før. Er det bare meg eller :wink: Lenke til kommentar
Hookster Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Hva slags butikk er detta da, dem har jo ingenting der jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå