Nemesis86 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 jeg lurer på om det er noen Bon Jovi fans her? Vil gjerne diskutere litt om blandt annet beste sang OSV. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) .....You give love a bad name..... masse for deg som digger han, quiz etc: http://www.funtrivia.com/dir/1655.html Endret 23. mars 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Thanks Denne linken var nice, fikk 19 av 20 rett på den Bon Jovi lyrics testen :O Viste egentlig den som jeg tok feil på oxo. Men var litt stressa siden jeg sitter på skolen Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 -Blaze of Glory- they say your born in sin, at least they gave me somthing i didnt have to steal nor have to win. Konge film og!!!! Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 -Blaze of Glory- they say your born in sin, at least they gave me somthing i didnt have to steal nor have to win. Konge film og!!!! Young Guns filmene herjer! Har Best Of albumet, det er sinnsykt digg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå