Gå til innhold

Hva betyr boxed?

PC-freak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
finnes det ikke en lettere måte å gjøre det på enn det start tulle for mange programmer man trenger for det!!!!

du trenger ingen andre programmer en internett explorer, som jeg antar at du allerede har! ;)

bare følg veiledningen på start.no og registrer deg, også etterpå skriver du i explorer'n:

ftp://brukernavn:[email protected]/

(bytter selvsagt ut brukernavn og passord med det du har valgt.)

evt, du kan bruke et eget ftp program, kan da anbefale flashFXP

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker på om det er maskinen min det er noe galt med, eller om det er ftp servern, men jeg tror ikke IE funker på alle typer ftp servere. Jeg prøvde det som står ovenor med explorer utallige ganger, før jeg bet det sure eplet og la inn Bulletproof for å sjekke om det var IE eller om det var jeg som hadde glemt passordet mitt

Lenke til kommentar

og for dere som kanskje er litt mer advanced brukere, ikke får iexplorer til å virke, ikke gidder å laste ned noen programmer, eller bare vil gjøre ting litt mer tungvint, så kan du bruke ledetekst (start->kjør->cmd) også. :idea: når du har åpnet vinduet så skriver du som følger: ftp ftp.start.no (eller en hvilken som helst annen ftp adresse). så må du taste inn brukernavn og passord. skriv help for kommandoer :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...