DesertGlow Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 CeBIT: Den lange kortversjonen Når verdens største IT-messe avholdes i Tyskland, da må naturlig nok Hardware.no også være tilstede. Her er kortversjonen av CeBIT 2004. Les artikkelen her Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 EN bra oppsummering! Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 Likte den MSI brenneren. Håper det er blått indikatorlys da! Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Flott artikkel, ser ut som det kommer mange godbiter i tiden fremover Endret 23. mars 2004 av Jazzcat Lenke til kommentar
n0thing Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 Ja, sinnsykt mye bra som kommer i tiden fremover. Var selv på CeBIT torsdag og fredag, dere burde ta turen dit, hvis dere ikke har vært der. Eneste som var litt kjipt, var alle konkuransene på tysk som lagde korker i gangene mellom stands, noe som også er nevnt av hw.no Men, alt i alt, CeBIT Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 Veldig god oppsummering! Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 Bra sammendrag... /cyrus Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 konge, savner CeBit litt i år ja..sukk jaja, skole først... mer bilder på vei eller? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 Gleder meg definitivt til Shuttle begynner for fullt med ekstern PSU. En varme- og støykilde mindre, samt mer plass i kabinettet. Lenke til kommentar
Ender Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 Nokon skjermkort med dual DVI? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Ender: joda det var noen skjermkort med Dual DVI, men husker jeg hva de heter? nei... For flere CeBIT bilder se NITH @ CeBIT. Personlig så synes jeg at noe av det kuleste på messa var noen som hadde et moddet vannkjølt shuttel kabinett, se det her: http://www.willersrud.no/bilder/?path=./20..._33.jpg&idx=103. Undertegnede var i godt humør, se her... Ikke for svake mager... Endret 23. mars 2004 av schmelck Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 Gleder meg definitivt til Shuttle begynner for fullt med ekstern PSU. En varme- og støykilde mindre, samt mer plass i kabinettet. håper bare man kan få kjøpt disse i løssalg, og at det er muligheter for å koble disse på eldre shuttle eller andre maskiner for den saks skyld via en overgang av noe slag... Lenke til kommentar
gspr Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 Flott artikkel. Fatter bare ikke hvorfor folk er så gale etter Shuttle og lignende for tiden... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 Nokon skjermkort med dual DVI? Gainward har i alle fall hatt dette i noen tid, bruker selv et av disse i min PC (et eldre GF4 Ti4600). Det nye Silent FX-kortet (GF-FX 5700) har bl.a. dual DVI. Har et bilde tatt på CeBIT liggende hvis du vil se hvordan det ser ut. Det er stort og tungt! Lenke til kommentar
noxic Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 Og hva av dette var det som var viktig nok til å vekke resten av oss reisende for da?? Det var forbanna plagsomt å måtte stå opp så forbanna tidlig for at du skulle rekke en eller annen ting på fredag.... Håper for din samvittighetsskyld at det var noe svært viktig!! *mumle mumle --NOXiC Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 Og hva av dette var det som var viktig nok til å vekke resten av oss reisende for da?? Det var forbanna plagsomt å måtte stå opp så forbanna tidlig for at du skulle rekke en eller annen ting på fredag.... Håper for din samvittighetsskyld at det var noe svært viktig!! *mumle mumle --NOXiC Unge mann, jeg var ikke reiseleder og bestemte ingen ting Forøvrig: Ja, det var viktig, hele tiden på CeBIT er ikke dekket i denne artikkelen Lenke til kommentar
tbend Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 euh.... Mekka for alle datafreaker Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 Dette kan vel ikke være Prescott? Hver die her er ca 1cm2 (det gikk ca 30 stk. på tvers av 300mm2 waferen og de er ca kvadratiske) Ser ut som om halvparten av waferen (annen hver linje) er SRAM brikker og den andre halvparten er ett eller annet design som ikke har så mye cache at det er synlig. Jeg et ikke. Synes bare det så litt merkelig ut. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 "Vårt besøk hos Shuttle var i år en svært hyggelig opplevelse, og vi fikk blant annet en svært hyggelig prat med arkitekten bak XPC-serien, som i løpet av det siste året har blitt kopiert av svært mange produsenter." Svært mye svært her Ellers bra! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2004 Morsom reportasje! Åhh, jeg vil så gjerne på CeBIT Kanskje roadtrip dit neste år med noen venner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå