pgdx Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg husker ikke helt hvor "grammarpolice" kom fra, men det er kanskje en av grunnen til at det ikke er blitt tatt så alvorlig som meningen var. Mvh Pål Drange Gruppen for stavekontroll og grammatikk Lenke til kommentar
jevel Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 QUOTE (c_u_m8 @ 19/04/2004 : 16:16) Da regnet jeg med at du yppet. Jeg svarte derfor med samme mynt. Men, jeg vil for all del ikke krangle, jeg vil heller diskutere.No hard feelings? Jeg prøvde ikke å yppe. No hard feelings. Ingenting er som en god diskusjon så lenge vi klarer å være uenige uten å skli ut -KJ Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Må si jeg finner det nærmest beundringsverdig at noen i det hele tatt ønsker å være frivillige til å utføre en slik jobb. Er nesten sikker på at dere ville blitt drittlei etter kort tid. Synes forumstyret kunne utnevnt et par stykker som kunne gjøre dette, bare for at de skal få innse hvor vanvittig kjedelig det blir Det ville da ikke være noe å tape på det? Enten fungerer det greit og man kan beholde dem, eller så fungerer det ikke og man kan avslutte prosjektet... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hele ideen er tullete hvis man skal rette på utsagn som "er dtte feil? D ser sånn ut". Hvis det skal være noe poeng i årette på poster må man begrense det til ekstreme stavefeil eller syntaksfeil som er så grove at meningen blir borte. Småflikking på grammatikken er bare tull. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 QUOTE (tendilenz @ 28/10/2004 : 10:21) enig! Greit, men har du sett hvor gammel tråden er? Den har vært død siden april. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg