Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! jeg har besluttet å selge datamaskinen min, men jeg vil selge det for en rettferdig pris.

hardware:

amd xp 2500+

twinmos pc2700 512 mb

gainward nvidia fx 5200

abit nf-s 2.0

seagate barracuda 80gb

lg cd brenner

black view 17" lcd skjerm

suntek th 656

Creative pb 380

MI 3.0

har noen forslag til pris?

MVH moi

;)

Endret av JonasGab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selg pc'en for 5-6k og behold skjermen selv er mitt råd

Jeg har en PC til med bedre 17" lcd, så jeg har ikke planer om å beholde noe som helst. Jeg har lagt den ut på bruktmarkedet på en diskutabel pris på 9l. Er det rip-off? Jeg syns det virker som en knall pris... :yes:

Lenke til kommentar
Selg pc'en for 5-6k og behold skjermen selv er mitt råd

Jeg har en PC til med bedre 17" lcd, så jeg har ikke planer om å beholde noe som helst. Jeg har lagt den ut på bruktmarkedet på en diskutabel pris på 9l. Er det rip-off? Jeg syns det virker som en knall pris... :yes:

9 er vel litt i det meste laget og prøve seg på. Men du kan jo altids prøve og selge den på qxl

Lenke til kommentar

Vel slik som jeg ser det så setter du sammen samme pakken på komplett ca 5300 del det på 2 og du sitter igjen med 2600,- skjermen koster ny 3199 delt på 2 er 1600 = 1600 + 2600 =4200,- dette er halvpris av nye komponenter.

Uansett hadde en ny maskin sikkert blitt bygd med andre komponenter, feks seagate hdd 80 gb hadde jeg byttet ut med 160 gb samsung da den koster kun 150 kr mer, skjermkortet hadde blitt byttet ut med 9600 til 400 kr mer og en dvdbrenner til 400 mere.

Men uansett tilbake til topic, brukt er brukt, så får du 5000,- bør du være fornøyd. men klart du kan få mere hvis du setter en annonse på qxl eller finn.no. Varen er verdt det kjøper er villig å gi....... og det er en del som ikke følger med på priser på komponenter...

RScue

Lenke til kommentar

Det som er problemet når man selger hele pc'en sin er at den inneholder mye utstyr som folk ikke vil ha. Hva skal folk med minnet ditt f.eks hvis de skal overklokke, skjermkortet ditt er nok ingen som har lyst å betale for. Jeg ville solgt dette i to pakker, en med bare skjermen og en annen med resten., evt uten mus, skjermkort og minne.

Lenke til kommentar

Selg den komplett som "nesten ny" til familiefolk som likevel ville brukt 9000 for noe enda dårligere på elkjøp. Kan ta 7000,- uten at det er noen rip-off.

Halv pris gjelder for oss hardware-bestille-selv-gærninger. For uky dige som ikke bestiller selv må da 30% off være bra for en 3 mnd gammel sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...