Opus Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) En bruker her på forumet har fått 4 ukers ferie. Når han/hun gikk på ferie ble det skrevet årsak til ferien i mange, ja, om ikke alle de tidligere innleggene hans/hennes. Edit: Notisen ble skrevet i de 21 siste postene hans/hennes. Er dette en ny praksis? Endret 23. mars 2004 av Opus Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Vi har ingen "hovedpraksis" å gå etter, hvis en bruker for eks har spammet og laget mange "idiotiske" tråder så velger noen mods å innformere om dette flere steder. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg hadde fått inn over 20 rapporteringer på poster skrevet av den brukeren, i 15 forskjellige topics eller noe. Og jeg vet nå godt, av erfaring, at hvis jeg ikke gir beskjed om dette i hver eneste av disse trådene så kommer noen til å logge på dagen etterpå og sett spammen. Så hadde de rapportert det, samt kommentert det i topic og vi hadde ikke vært ferdig med saken før brukeren kom tilbake igjen. Derfor Lenke til kommentar
Opus Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Ja, det tenkte jeg ikke på....Var ikke ment som kritikk, du gjør en god jobb, Blib. Endret 23. mars 2004 av Opus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg