*Magnus* Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hei.. Er ikke helt sikker på at denne plassen er den riktige å spørre men... men men.. Har Tenkt å kjøpe meg headset me intergrert mic. som som henger på siden inn mot munnen ( dere fårstår sikkert ) men så lurer jeg på. En vanlig mic må jo festes bak pcen i en av de inputtene, å vanlig headset eller høytalere i unputten til høytalerene ( iallefall mine ) men da tenkte jeg.. skal jeg da hvis jeg kjøper meg. putte den i bak pcen til mic inputten eller til høytaler inputten ? -Takker for svar Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Mic og høyttaler. Edit: Eller USB da, alt ettersom hva slags tilkobling det er. Endret 23. mars 2004 av Rikky Lenke til kommentar
knutby Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Kjøp logitech usb. PS! skulle ikke denne hvert under lyd? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Eller kjøp UT2K4 SE, da får du headset med mic med i pakken. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Feilpostet ja. Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Se på komplett.no og velg Koss CS100! Lenke til kommentar
hart Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 For å gi et helt tydelig svar.. et vanlig headset med mic har to mini-jack plugger, en for lyd og en annen for mic'en på samme ledning. dvs det er to sett ledninger som henger sammen i en ledning. Om du vanligvis benytter et høytalersett med en slik mini-jack tilkobling feks på pulten din er det mest praktisk at du benytter denne. Bruker du denne løsningen er det mulig at du må modifisere ledningen litt slik at du kan strekke en del til mic-out på PCn og den andre delen av ledningen til høytalerenes ekstra lyd-utgang. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Et av de bedre headset du kan kjøpe er vel Plantronics DSP-500. Også litt dyrere enn de andre forslagene nevnt her da. Plugger det bare inn i USB- porten så er det oppe å kjører. Men unngå USB- headset om du har et VELDIG bra lydkort. Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 sitter her selv med mine koss r 55 b og liker dem kjempegodt.. Vet at disse kan være vanskelige å få tak i i og med at microplex, komplett, pcutstyr og andre har stoppet salg av disse.. konge lyd iallefall.. Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 sitter her selv med mine koss r 55 b og liker dem kjempegodt.. Vet at disse kan være vanskelige å få tak i i og med at microplex, komplett, pcutstyr og andre har stoppet salg av disse.. konge lyd iallefall.. Bra at jeg fikk tak i dem før de sluttet å selge dem da.. De anbefales på det varmeste ja! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Men unngå USB- headset om du har et VELDIG bra lydkort. Hvorfor det?? Jeg har Audigy2 kort og bruker Logitech usb på lan. Hjemme har jeg seff sorround. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå