dellus Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Har installert Radeon 9600xt og catalyst 4.3 etter alle kunstens regler på min maskin. Hadde 9100 før, det fungerte OK. Problemer med spill: Splinter Cell på 1024 x 768 med alle tre instillingene på high, high og very high gjør at skjermbildet fylles med flagrende "polygon" i alle farger med opprinnelse i midten av skjermen. Med lavere instillinger fungerer spillet uten dette fenomenet. Prøvde å installere spilllet på nytt uten at det ble noe bedre. Prøvde å installere patch 1.2b, men den oppførte seg rart under InstallShieldWizard og systemet hengte seg opp, og ble ikke installert. MedalOfHonorAA fungerer ikke bra på noen innstilling/oppløsning. Bildet består av et flimrende mursteinslignende mønster med hvite linjer her og der. Jeg kan se scenen bak dette flimmeret. PrinceOfPersiaSoT ser ut til å fungere med alle innstillinger uten at jeg har prøvd så alt for mye. Noen med samme erfaring, eller løsning Pentium 4 1,5 Ghz 512MB RAM Radeon 9600xt WinME Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 er kortet ditt varmt? har du kjent på det? høres ut som et varmeproblem. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Last ned og installer Microsoft DirectX® 9.0b Lenke til kommentar
dellus Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 I ATI-panelet er temperaturen 43 graderC. Har installert DirectX 9b uten at det forandra på noen ting. Lenke til kommentar
dellus Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Sendte kortet tilbake til leverandør, fikk nytt tilbake fordi kortet var defekt. Nå er alt i orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå