Mefistho Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Har fått min dvd brenner i dag. Etter at jeg hadde brent en dvd og skulle sjekke om innholdet virket. fikk jeg ikke startet filene . Så jeg prøvde meg på en firmware update. men updaten stoppet med feilmelding under installasjon Vil dette ha noen virkning på brenneren? Fungerer greit etter hva jeg ser Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hva slags plater bruker du? Kan få all slags problemer med billige DVD plater (spesielt billige DVD-R + plextor). Lenke til kommentar
Mefistho Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Samsung dvd+rw Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 hm, de burde vel virke. Hva slags IDE drivere bruker du / hva slags brikkesett har du på Hovedkortet? Lenke til kommentar
Mefistho Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 har asus a7n8x delux hovedkort. bruker vell det nyeste av alle driverne! men uansett så får jeg ikke til å opdatere firmwaren på dvd brenneren! er dette skadelig på noen måte? og etter at jeg har lagt inn nyes nero så låser maskina seg når jeg prøver å brenne vanlige cd'er med den gamle brenneren! Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 avinstaller nforce IDE driverene og bruk kun M$ sine IDE drivere som følger med operativsystemet. (Nvidia Nforce IDE drivere suger bigtime). Da burde du kunne oppdatere firmware og problemet du har burde også forsvinne. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Har samme hk og brenner og brukt begge ide driverne som er omtalt ovenfor. Har aldri hatt problemer med å oppgradere firmwaren på brenneren. Er du helt sikker på at du har riktig firmware. Lenke til kommentar
Mefistho Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) har lastet ned den samme firmwaren tidligere, men av en eller annen grunn virket det nå. hehe sammä d. Håper at brenneren ikke låser windows mere. er et stor problem for meg som har en maskin som er på 24/7. men men. bruker foresten nero 6 er denne bra eller bør jeg gå over til et annet program? og bør jeg fremdeles slette nvidia driverne? Endret 23. mars 2004 av Mefistho Lenke til kommentar
Mefistho Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 har sjekka driveren. det er en pakke som inneholder alle driverne til hovedkortet mitt! noen forslag tildrivere OC-Freak? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Nero er et flott program å brenne med. Når det gjelder IDe-driverne, får du spørsmål om du ønsker å installere disse (nvidia sine) når du installerer chipsetdriverne. Hvis du har svart ja, og har disse installert kan du gå i enhetsbehandling og gå på IDE ATA/ATAPI kontrollere og avinstallere denne. Eller rulle driver tilbake hvis win. driverne var de siste du hadde. Ryktet som går her på forumet er at nforce ide driverne ikke er bra. Har som nevnt tidligere brukt begge og ikke oppdaget noen spesiell forskjell selv. Lenke til kommentar
Mefistho Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 kjører nå xp sine ide drivere. får se hvordan dette går. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå