Gå til innhold

Plextor px-708a spørsmål?

Anbefalte innlegg

Har fått min dvd brenner i dag. Etter at jeg hadde brent en dvd og skulle sjekke om innholdet virket. fikk jeg ikke startet filene :realmad:.

Så jeg prøvde meg på en firmware update.

men updaten stoppet med feilmelding under installasjon :wallbash: Vil dette ha noen virkning på brenneren?

Fungerer greit etter hva jeg ser :idea:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har asus a7n8x delux hovedkort. bruker vell det nyeste av alle driverne!

men uansett så får jeg ikke til å opdatere firmwaren på dvd brenneren! er dette skadelig på noen måte? og etter at jeg har lagt inn nyes nero så låser maskina seg når jeg prøver å brenne vanlige cd'er med den gamle brenneren!

Lenke til kommentar

har lastet ned den samme firmwaren tidligere, men av en eller annen grunn virket det nå. hehe :wow: sammä d.

Håper at brenneren ikke låser windows mere. er et stor problem for meg som har en maskin som er på 24/7. men men.

bruker foresten nero 6 er denne bra eller bør jeg gå over til et annet program?

og bør jeg fremdeles slette nvidia driverne?

Endret av Mefistho
Lenke til kommentar

Nero er et flott program å brenne med.

Når det gjelder IDe-driverne, får du spørsmål om du ønsker å installere disse (nvidia sine) når du installerer chipsetdriverne. Hvis du har svart ja, og har disse installert kan du gå i enhetsbehandling og gå på IDE ATA/ATAPI kontrollere og avinstallere denne. Eller rulle driver tilbake hvis win. driverne var de siste du hadde.

Ryktet som går her på forumet er at nforce ide driverne ikke er bra. Har som nevnt tidligere brukt begge og ikke oppdaget noen spesiell forskjell selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...