Goophy Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg har en chieftech 360W psu. Av og til kan 12v railen falle så mye som 0,5v. De andre spenningen er ikke fullt så ille, men ikke bra... Tror dere at det kan blir bedre om jeg får en ny en, og om man kan benytte seg av returretten? Er ca. 4 måneder gammel. Lenke til kommentar
vigilante Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 - Alt KAN bli bedre, kommer an på hva du kjøper. - Sjekk spesifikasjonene for psu`en din og se hvor mye de oppgir som tolerert avvik. - Reklamasjonsretten gjelder normalt i 24 måneder på slikt utstyr. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Mente om dette var unoramalt mye for slike psu'er, gidder ikke kjøpe ny. Produsenten oppgir ikke data for avvik... Lenke til kommentar
vigilante Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Det er ikke unormalt mye, jeg ville ikke brydd meg mer om det.... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Skal du måle spenningen så ville jeg testa med et skikeklig multimeter/voltmeter. Stoler ikke helt 100% på de innebygde målerne i HK. Så lenge spenningen er over 11,4 volt så er det ingen fare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå