Gå til innhold

Modding av viftegriller

Anbefalte innlegg

Jeg satte her å irriterte livet av meg på viftestøyen av de viftene som blæs luft ut...

så jeg begynte å "modde" dem

Før jeg startet så så de slik ut :

griller.JPG

Etter modden så ble de slik:

prwiew_1.JPG

og nr 2

PrWieW_2.JPG

Endret av Zer0z
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man mister ikke fingre av å stikke dem inn i vifta. Jeg har prøvd med flere forskjellige..

Dette er jo en svært liten mod, men den har jo sin effekt likevel. Jeg ville anbefalt å gjøre litt mere med den. Litt små-pussing og filing vil gjøre at det ikke ser så halvferdig ut (hvis du er interessert i hvordan det ser ut. Folk flest bryr seg kanskje ikke om hvordan en pc ser ut på baksiden..).

Lenke til kommentar

Sa ikke at han mistet fingre av å stikke de inn i vifta. Det var de skarpe viftegrill kantene jeg siktet til (også var det en liten spøk da).

Edit: Jeg har selv skjært meg opp ganske kraftig på hendene av skarpe kabinett kanter.

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
Jeg har selv skjært meg opp ganske kraftig på hendene av skarpe kabinett kanter

Hadde et gammelt kabinett med "u-deksel" som sto å sprika og ikke var ordntlig på.

Så løp jeg sparka borti fikk kanten på innsiden av lilletåa, måtte på legevakta får å sy DYPT kutt.

Så er jeg pingle å har sprøyte skrekk :cry:

Endret av Ducklink
Lenke til kommentar

Jeg har gjort nesten sammen modden.. jeg tok av helt.. jeg gjorde det ikke for at det skulle se bra ut. jeg gjorde det for og få økt kjøle effekt, og mindre støy, jeg har fjernet begge bak og 2 stk foran :) det hjalp veldig mye..

Jeg teste det med og ha 2 like vifter bak og hadde klippt av den ene grillen, så kjente jeg bak der.. det var veldig stor efekt økning.. Dette er noe jeg annbefaler alle og gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...