Zer0z Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Jeg satte her å irriterte livet av meg på viftestøyen av de viftene som blæs luft ut... så jeg begynte å "modde" dem Før jeg startet så så de slik ut : Etter modden så ble de slik: og nr 2 Endret 23. mars 2004 av Zer0z Lenke til kommentar
Locci Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) resize bildene Endret 22. mars 2004 av Loc Dogg Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Uææ! Skarpe kanter!.. Pcen står under skrivebordet, også skal du sette i tastatur eller noe, også kommer du borti vifte grillene.. Obs! Der mistet du en finger Lenke til kommentar
karamba Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Man mister ikke fingre av å stikke dem inn i vifta. Jeg har prøvd med flere forskjellige.. Dette er jo en svært liten mod, men den har jo sin effekt likevel. Jeg ville anbefalt å gjøre litt mere med den. Litt små-pussing og filing vil gjøre at det ikke ser så halvferdig ut (hvis du er interessert i hvordan det ser ut. Folk flest bryr seg kanskje ikke om hvordan en pc ser ut på baksiden..). Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Sa ikke at han mistet fingre av å stikke de inn i vifta. Det var de skarpe viftegrill kantene jeg siktet til (også var det en liten spøk da). Edit: Jeg har selv skjært meg opp ganske kraftig på hendene av skarpe kabinett kanter. Endret 23. mars 2004 av BeFs Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Det var faktisk kanske stilig med d kantene der Skal bøye de kantene innover, så hvis noen stikker fingern inn.... ops... der satt den fast Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Kan da lika gjerna fjerna de heilt når du e komt så godt igang. Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Jeg har selv skjært meg opp ganske kraftig på hendene av skarpe kabinett kanter Hadde et gammelt kabinett med "u-deksel" som sto å sprika og ikke var ordntlig på. Så løp jeg sparka borti fikk kanten på innsiden av lilletåa, måtte på legevakta får å sy DYPT kutt. Så er jeg pingle å har sprøyte skrekk Endret 26. mars 2004 av Ducklink Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg har gjort nesten sammen modden.. jeg tok av helt.. jeg gjorde det ikke for at det skulle se bra ut. jeg gjorde det for og få økt kjøle effekt, og mindre støy, jeg har fjernet begge bak og 2 stk foran det hjalp veldig mye.. Jeg teste det med og ha 2 like vifter bak og hadde klippt av den ene grillen, så kjente jeg bak der.. det var veldig stor efekt økning.. Dette er noe jeg annbefaler alle og gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå