Red Dog Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 Hei! Jeg har tenkt å lage meg en vannskjøling på min AMD T-Bird 1.33. Jeg har pått laget meg en "Heftig(!)" Radiator med vifter. Dimmensjonene på Radiatoren er: 240x240x30mm (eller så var det 40mm)Og har montert på fire 120x120mm 220V vifter. (jeg går på elektronikk no, så iløpet av året skal jeg lage meg en form for styring av dette og de andre viftene ) men jeg må ha meg en skikkelig Vannblokk. Jeg har KT7A-Raid hovedkortet, og har sett på Danger Den MAZE2-2 Med 2x 175W Pletiere elementer på ca. 24V. Og Video Card Cooler og Chipsett Cooler fra Cool computers, og planlagt å ha 36W pletiere fra samme produsent med , men vet noen av dere om det er noen som selger disse tingene her i norge, eller er det bare på disse stedene de selger de? :?: Please SVAR! Og jerne noen nyttige tips! Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 Jeg bestillte i går hos, så sendte jeg mail til [email protected] og sa at de skulle sende det som en gave slik at jeg ungikk tollen. Helt OK sa Dan hos dagerden!!! Lenke til kommentar
Novec Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 Peltierelementene får du fra TE Distributing i USA, og de sender over hele verden om du vil. De heter Drift 0.8, takler 172W ved 24V, og jeg bestilte 30stk sammen med Peter på Nordic Hardware for ikke lenge siden. Har ikke så mange til overs nå, men :wink: To av dem går til Project OX. Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 2. november 2001 Forfatter Del Skrevet 2. november 2001 Takk for svarene. Jeg tror jeg bare bestiller de. Jeg har lest litt om det prosjektet, og det var en del interesangt. Er det noen fl4ere tips om Vannkjøling til PC, så bare kom med de. Har nemmelig tengt å se hvor høyt jeg får min 1,33 t-bird.. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Hvis man greier å få ting gjennom uten toll rett fra dangerden, og man ikke må betale en million i frakt, tror jeg det er beste måten å få tak i vannblokk på. Lykke til Spaceman! Dumt ikke microplex har tatt in maze-produktene til dangerden. Hilsen Are-Harald. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå