Gå til innhold

Hvordan få tak i de beste vannblokkene?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har tenkt å lage meg en vannskjøling på min AMD T-Bird 1.33. Jeg har pått laget meg en "Heftig(!)" Radiator med vifter. Dimmensjonene på Radiatoren er: 240x240x30mm (eller så var det 40mm)Og har montert på fire 120x120mm 220V vifter. :grin: (jeg går på elektronikk no, så iløpet av året skal jeg lage meg en form for styring av dette og de andre viftene :grin:) men jeg må ha meg en skikkelig Vannblokk. Jeg har KT7A-Raid hovedkortet, og har sett på Danger Den MAZE2-2 Med 2x 175W Pletiere elementer på ca. 24V. :cool: Og Video Card Cooler og Chipsett Cooler fra Cool computers, og planlagt å ha 36W pletiere fra samme produsent med :cool: , men vet noen av dere om det er noen som selger disse tingene her i norge, eller er det bare på disse stedene de selger de? :?:

Please SVAR! Og jerne noen nyttige tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svarene. Jeg tror jeg bare bestiller de. Jeg har lest litt om det prosjektet, og det var en del interesangt. Er det noen fl4ere tips om Vannkjøling til PC, så bare kom med de. Har nemmelig tengt å se hvor høyt jeg får min 1,33 t-bird.. :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...