Prosessoren Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) HVordan låser jeg "borderene" i en tabell, så den ikke blir lenger/breiere og forandrer dynamisk og i størrelse når jeg setter inn mer tekst, bilder og andre objekter ?? Endret 22. mars 2004 av Prosessoren Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Må man ikke bruke div da? Litt usikkert på hvordan DW fungerer, men det finnes i hvert fall ingen funksjon i FrontPage som gjør at tabellene ikke utvider seg. Mulig du bruker div? Da er det vel noe autoflow-greier, men dette har noen andre mye mer peiling på, skrev kun fordi jeg tror at dette ikke lar seg gjøre med vanlige tabeller PS, det gjelder selvfølgelig i høyden, i bredden så er det vel bare å sette tabellen til å være et visst antall pixel så blir den fryst horisontalt, vertikalt funker ikke det. Endret 22. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Du angir med pixler, ihvertfall med vidde. Ble litt usikker på høyden, men du skal vel ikke ha mye stoff som ikke vises!?? del det på flere sider.. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Du angir høyde og bredde i piksler... dette skal gjøres i en CSS-fil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå