Manx Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Skulle før i dag flytte over en katalog, noe den ikke ville være med på. Tok en titt og samtlige kataloger har plutselig blitt read-only. Går inn og gjør om dette og trykker sånn at det skal gjelde alle under kataloger i tillegg. Tar en titt etter jeg har gjort dette, så er alle kataloger tilbake på read-only. Noen som vet hva problemet er? Kan det være et virus? OS er xp-pro engelsk versjon... Edit: Tar kvelden nå, så det vil ikke være noe respongs fra meg før i morgen tidlig, Zzzz Endret 22. mars 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Det skal være sånn. You Cannot View or Change the Read-Only or System Attribute of Folders Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Eller kansje du har sletta rettighetane for den bruker gruppa du er medlem i på HD? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Eller kansje du har sletta rettighetane for den bruker gruppa du er medlem i på HD? Har ikke slettet none ting i det siste, utenom det som dukker opp i Ad-Aware og Spybot. Det er litt over 3 uker siden jeg formaterte og la inn alt på nytt... Edit: Jeg kan slette foldere jeg kan flytte dem. Men det er en folder jeg verken kan flytte eller slette noen av filene. Det er mp3 filer, jeg rippet en cd i går og filene virker heller ikke. Men nå har jeg prøvd å flytte rundt på andre mapper og det virker jo, så det kan jo hende at det bare er den mappen som er problemet. Men synes det er litt rart. I linken så sto det jo You Cannot View or Change men jeg kan jo lese det som står der, og nå har jeg jo funnet ut at jeg kan slette og flytte mapper utenom en liten j*vel, jeg får vel prøve å finne en måte og slette den på.Rippe på nytt og se om problemet kommer tilbake, når jeg ripper den samme cd. Endret 23. mars 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Høres ut som kontoen din er en helt vanlig bruker, for da stemmer det. Vanlige brukere har bare leserettighter unntatt i "mine dokumenter". Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Er pålogget som administrator, så det er ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå