Ole O Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Er det noen som har testet ut den nye versjonen av Zonealarm Pro? Jeg har prøvd den en dag, men synes den er veldig uoversiktlig. Det er mye å sette seg inn i sammenlignet med freeware versjonen(2.6.362) av zonealarm. (ikke Pro) Er det noen andre som har innstalert Z Pro ver.3 ? Lenke til kommentar
ratrune Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Jepp. Har ikke prøvd ut tidligere versjoner, men jeg synes 3.0 Pro er bra, enkel og maser ikke så mye. Krever selvfølgelig at du setter tillatelser og slikt, men det er fort gjort. Bra! :smile: Lenke til kommentar
talisar Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg er enig med deg faktisk, den er mye mer rotete enn den "gamle" spesielt på logg siden oglitt mer hehe, menmen jeg har nå vendt meg til det og det blir bedre for hver gang det kommer ny releaes (og det er jo ofte nå som den er beta) Og den funker endelig skikkelig under XP:) Lenke til kommentar
Ole O Skrevet 26. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2002 funker sperren for popup windows? Den brukes jo av flere og flere web steder. Som regel en masse irriterende reklame og spørreundersøkelser. P.S. Har dere testet spøreundersøkelsen på http://www.dinside.no/motor -Ta teoriprøven her. Jeg strøk med glans 33 rette, Hmm... Noen verre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå