Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lada deler

A|3x

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har fått i oppdrag å "søke på internett" etter en lada forhandler i skandinavia, men finner ikke mye fornuftig.

Er det noen av dere som vet om en lada forhandler, eller er meget flinke på google søk?

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Ring sanvold bil verksted i ottestad hedmark. han reparerer ladaer og importerer eventuelle deler.

men hvis noen her trenger deler til lada ta kontakt med meg med meld til nikket sky-fire.

hvis noen har trenger jeg en billig stater til en 1600motor

Lenke til kommentar

Ambra Norge AS, eller tidligere Lada Norge AS, driver for tiden med mopedbiler, men har fortsatt Lada-deler på delelager. Det de ikke har på lager bør de kunne skaffe, bilen din er jo fortsatt i produksjon :) Slitedeler får du hos bilrekvisitakjedene.

Lada selges enda i omtrent hele Europa, også i Skandinavia (- Norge), så det å finne forhandlere i Skandinavia er ikke noe problem. Den svenske importørens side heter www.lada.nu , mens den danske heter www.lada.dk

Jeg har selv restaurert en 1980-modell 1500S (eller 2103), og da var jeg i kontakt med en del gamle forhandlere som fortsatt har biter liggende på lager. Det kan hende at du får delene billigere hos de gamle forhandlerne enn hos Ambra - da de gamle forhandlerne opererer med gamle prislister :D En tidligere forhandler som kanskje kan hjelpe deg er Ålgård Bil, tlf.: 51 61 84 12. Spør etter Hans Morten på delelageret. Biloppretting AS i Vikersund kan kanskje også hjelpe. Tlf.: 32 78 00 84.

By the way: Har du kjøpt den svarte bilen som står langs Hamarveien med tophat på?

Lenke til kommentar

Jeg bor sør for Elverum, så det hender at jeg er på Hamar en gang i blant. Den bilen til broren din gikk i Elverum før, men da var den rød og litt penere å se på, stemmer ikke det? Har for øvrig en helt lik en, men min er fortsatt rød og rimelig pen å se på. Har du noen anelse om hvorfor bilen til broren din ikke går?

Lenke til kommentar
Jeg bor sør for Elverum, så det hender at jeg er på Hamar en gang i blant. Den bilen til broren din gikk i Elverum før, men da var den rød og litt penere å se på, stemmer ikke det? Har for øvrig en helt lik en, men min er fortsatt rød og rimelig pen å se på. Har du noen anelse om hvorfor bilen til broren din ikke går?

5382690[/snapback]

Har hatt en til å sett på den, og han mener det er fordi startern er gåen. men er ikke helt sikker, den gikk i ca 3uker etter at han kjøpte den. han kjøpte den slik den står nå. kjøpt den av en i flisa. den er kostmalt med flammer på panseret.

:D

Lenke til kommentar

Jeg kjente igjen reg. nummeret, det var en på El-verket i Elverum som kjørte den før. Hvis starteren er gåen, vil den jo likevel starte når den taues eller dyttes i gang. En tur til høggeren og et par-tre hundrelapper er vel det som skal til for å få tak i en bedre brukt en - eller har han så dårlig råd at bilen bare blir stående?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...