A|3x Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Heisann! Jeg har fått i oppdrag å "søke på internett" etter en lada forhandler i skandinavia, men finner ikke mye fornuftig. Er det noen av dere som vet om en lada forhandler, eller er meget flinke på google søk? Takk Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Lada forhandlere/verksteder i Norge. Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det er ingen import av lada til norge idag. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 http://www.gulesider.no/gsi/tolink.do?bkod...s.do&itemId=MUP Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Forhandler av brukte? Eller at de har tatt over handling av deler til lada-eiere? Det er ihvertfall ingen import av lada til norge idag. Ingen offisiell importør that is. Lenke til kommentar
sky-fire Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Ring sanvold bil verksted i ottestad hedmark. han reparerer ladaer og importerer eventuelle deler. men hvis noen her trenger deler til lada ta kontakt med meg med meld til nikket sky-fire. hvis noen har trenger jeg en billig stater til en 1600motor Lenke til kommentar
sphinn Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Tinney AS i Haugesund hadde iallefall en del med Lada å gjøre tidligere... er verdt et forsøk iallefall. Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Ambra Norge AS, eller tidligere Lada Norge AS, driver for tiden med mopedbiler, men har fortsatt Lada-deler på delelager. Det de ikke har på lager bør de kunne skaffe, bilen din er jo fortsatt i produksjon Slitedeler får du hos bilrekvisitakjedene. Lada selges enda i omtrent hele Europa, også i Skandinavia (- Norge), så det å finne forhandlere i Skandinavia er ikke noe problem. Den svenske importørens side heter www.lada.nu , mens den danske heter www.lada.dk Jeg har selv restaurert en 1980-modell 1500S (eller 2103), og da var jeg i kontakt med en del gamle forhandlere som fortsatt har biter liggende på lager. Det kan hende at du får delene billigere hos de gamle forhandlerne enn hos Ambra - da de gamle forhandlerne opererer med gamle prislister En tidligere forhandler som kanskje kan hjelpe deg er Ålgård Bil, tlf.: 51 61 84 12. Spør etter Hans Morten på delelageret. Biloppretting AS i Vikersund kan kanskje også hjelpe. Tlf.: 32 78 00 84. By the way: Har du kjøpt den svarte bilen som står langs Hamarveien med tophat på? Lenke til kommentar
sky-fire Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 min bror eier den bilen. motoren er så uorginal du kan få den og den nekter å starte! men vil prøve å fiksen. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Biltema har faktisk Lada deler. Nå vet ikke jeg noe mer enn at du skal ha Lada deler, men kan være en kjekk inormasjon for andre senere også.. MVH KVTL Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) sky-fire: Stemmer det at noen i din familie har en Samara også? Mener å ha sett nesa på en Samara i garasjen i det gule huset over veien så lenge jeg kan huske Endret 3. januar 2006 av Lada2103 Lenke til kommentar
sky-fire Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hehe har nokk råkt spikern på hue der ja, jeg som eier den samaran. bor du i nærheten av løten?? Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg bor sør for Elverum, så det hender at jeg er på Hamar en gang i blant. Den bilen til broren din gikk i Elverum før, men da var den rød og litt penere å se på, stemmer ikke det? Har for øvrig en helt lik en, men min er fortsatt rød og rimelig pen å se på. Har du noen anelse om hvorfor bilen til broren din ikke går? Lenke til kommentar
sky-fire Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg bor sør for Elverum, så det hender at jeg er på Hamar en gang i blant. Den bilen til broren din gikk i Elverum før, men da var den rød og litt penere å se på, stemmer ikke det? Har for øvrig en helt lik en, men min er fortsatt rød og rimelig pen å se på. Har du noen anelse om hvorfor bilen til broren din ikke går? 5382690[/snapback] Har hatt en til å sett på den, og han mener det er fordi startern er gåen. men er ikke helt sikker, den gikk i ca 3uker etter at han kjøpte den. han kjøpte den slik den står nå. kjøpt den av en i flisa. den er kostmalt med flammer på panseret. Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg kjente igjen reg. nummeret, det var en på El-verket i Elverum som kjørte den før. Hvis starteren er gåen, vil den jo likevel starte når den taues eller dyttes i gang. En tur til høggeren og et par-tre hundrelapper er vel det som skal til for å få tak i en bedre brukt en - eller har han så dårlig råd at bilen bare blir stående? Lenke til kommentar
sky-fire Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 han har nok råd til en annen en. Du vet ikke tilfeldig hvis om noen pent brukte til salgs. så foresten en fin 12oo blå på elverum onsdag. er vel et større problem å ha tid til å kjøre den dit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå