KT400 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) I følge kampanjen til Netcom er det gratis å sende MMS fra web alle dager. Jeg oppdager i dag på MinSide at jeg blir fakturert for xx antall 'MMS Innholdstjenester' à kr. 5,- Er det flere som opplever det samme ? Jag har nå sendt en lite hyggelig epost til [email protected]....... [Edit] endret på emne beskrivelse Endret 24. mars 2004 av KT400 Lenke til kommentar
qwert Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Gratis alle dager i April og Mai. Vi har ennå ti dager igjen av Mars, mkay. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Skriv svaret her når du får det da... har faktisk ikke oppdaget at det skulle være gratis fra mother/minside Lenke til kommentar
KT400 Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Gratis alle dager i April og Mai. Vi har ennå ti dager igjen av Mars, mkay. Det står ingen ting om at dette gjelder kun i april og mai! Her kan du sende MMS gratis ALLE dagermother.no MinSide Lenke til kommentar
qwert Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Det står ingen ting om at dette gjelder kun i april og mai! *Lese igjen* Du har rett. Det gjør jo faktisk ikke det. Ikke der i alle fall. Håper du får de strøket da. Tror likevel at det var 'min' tolkning de mente: Fri MMS hver helg i april og mai. Hver lørdag og søndag kan du sende så mange MMS du vil, uten at det koster noe. Og blir du NetCom-kunde, eller viderefører abonnementet ditt i løpet av mars kan du kjøpe MMS-mobiler til sterkt reduserte priser. P.S. På MinSide og mother.no kan du sende fri MMS alle dager i april og mai. http://mms.netcom.no/ Endret 23. mars 2004 av qwert Lenke til kommentar
KT400 Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg ser at Netcom nå har forandret teksten på kampanjesiden: Her kan du sende MMS gratis ALLE dagermother.no MinSide (Gjelder alle dager i april og mai) Det er godt at jeg har kopi av siden slik den opprinnelig var, da! Lenke til kommentar
KT400 Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 I dag fikk jeg svar fra Netcom: Hei! Dette skal bli korrigert før faktura sendes ut. Dersom dette ikke skulle stemme, ber vi om at du omgående tar kontakt etter at faktura er mottatt. Ha en fortsatt fin dag. HURRA for Netcom !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå