eXpanium Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 jeg har alpha kjøler og en 80mm X 80mm zalman vifte opp på. Skal den zalman vifta suge utover eller innover mot CPU'en. Noen som og vet hvordan man låser opp en Atlon XP 1700... Lenke til kommentar
Ash Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Ta en titt her: Opplåsing av Athlon XP Jeg har også sagt min mening om vifter og Alpha kjølere i den andre tråden. :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Quote: On 2002-03-26 15:27, eXpanium skrev:jeg har alpha kjøler og en 80mm X 80mm zalman vifte opp på.Skal den zalman vifta suge utover eller innover mot CPU'en.Noen som og vet hvordan man låser opp en Atlon XP 1700... Tipper du snakker om Alpha PAL8045 og på den så bør vifta suge lufta vekk fra CPUen og ikke blåse. Opplåsing av XP CPUen din kan du lese om på http://www.overklokking.no - prossessen er helt lik for alle typer AthlonXP CPUer :smile: Lenke til kommentar
Ash Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Nope, Alpha PAL8045 har en kappe rundt toppen som skal sørge for at luften som blir blåst ned i kjøleren skal nå helt ned i kjøleren for så og spres ut til siden. Viften skal blåse ned. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå