EviLEddiE Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg har denne selv (128MB), og må si meg passe fornøyd. Fikk spilleren som julegave, så jeg skal egentlig ikke klage altfor mye. Men ting som etter min mening kan settes fingeren på er følgende: - Mangelen på bakgrunnsbelyst display - Dårlige medfølgende ørepropper - Har ikke "gapless" avspilling mellom sangene (noe som er et "must" på f.eks In Trance We Trust-serien) - selv min gamle MagicStar 128MB hadde slik avspilling - Ikke mulighet til å ta lading fra USB-porten når oppladbare batterier benyttes - Kun USB 1.1 (overføringshastighet maks 650-700kB/sek) Det jeg liker best med spilleren er utvilsomt designet. Gummi-"rammen" gjør at den skiller seg positivt ut i forhold til de andre spillerene med hardplast-utførelse. Min karakter: 4/6 Lenke til kommentar
morten_ Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Noen som veit om denne audiokey II har bra bass. Hører mye på trance. Har selvsagt bra headsett som jeg har kjøpt som jeg tenker å bruke. Er det equalizer med flere funksjoner?. Får man inntrykk av kvalitet/robusthet på audiokey II?. Noen som har prøvd å formatere den med windows 2000/win xp sitt formatverktøy?. Lenke til kommentar
morten_ Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Flere erfaringer?. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå