Smidt Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 jeg sliter litt med IE for tiden. jeg skal gå inn på nettbanken min og følgende skjer: jeg går inn på http://www.skandiabanken.no og trykker på login øverst til høyre. siden som da skal vises kommer ikke opp og jeg tror dette skyldes active x ( kan være jeg tar feil) jeg kan ikke laste ned windows update fordi det virker som om active x trengs for å kunne fikse dette. hva kan jeg da gjøre for å få IE back to normal? jeg kan ikke bruke Opera og heller ikke firefox.. håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Hvorfor kan du ikke bruke opera eller mozilla fireworks? FORELSKET i IE? om du hadde lest innlegget mitt skikkelig hadde du lagt merke til en liten setning på slutten: jeg kan ikke bruke Opera og heller ikke firefox.. det funker nemlig ikke der heller. jeg bruker seff Opera til vanlig, men til nettbanken kan jeg _bare_ bruke IE. noen som vet hva jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 det som skjer er at jeg trykker på login linken og jeg får opp "Siden kan ikke vises" jeg vet ikke hvorfor dette skjer, men jeg tror det har noe med active x å gjøre. jeg prøvde å laste ned en oppdatering på windows update, men det virker som om ms har gjort den genistreken at du må ha active x for å kunne laste ned oppdateringer.. er det da noen andre måter jeg kan laste ned oppdateringen på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå