diZrupt0r Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 har en toshiba satellite pentium3 800mhz maskin med pc100 ram. det sitter en intern rambrikke på hovedkortet, og i tillegg har jeg lagt til en brikke med ram i den ene ram-slotten. dette har fungert 100% i ca. 3 år nå, men nå finner PCen plutselig ikke den ekstra rambrikken jeg har lagt til. jeg har prøvd å ta ut rambrikken og sette den inn på nytt et par ganger, men uten suksess. pcen starter nøyaktig likt og finner bare den interne rambrikken uavhengig av om jeg har den ekstra brikken i eller ikke. jeg burde jo fått en feilmelding? pcen må jo se at det står en rambrikke i, og eventuellt gi en feilmelding hvis rammen har blitt ødelagt ellernoe? noen tips? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 sansynligvis er ram brikken gåen.. Da den plutselig ikke finner brikken er veldig rart.. prøv en anne brikke om du har Lenke til kommentar
Eddy Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 noe lignende skjedde med meg. 1 år gammel rambrikke sluttet plutselig å virke. Uten at det var noen spesiell grunn til det. Bytt den ut, eneste løsningen Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) har bestilt ny rambrikke, håper den funker edit: funker som bare det her nå med ny rambrikke jalla at det ikke kom opp noen feilmelding når den gamle brikken var defekt.. Endret 27. mars 2004 av diZrupt0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå