Papaja Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Bruker Photoshop hele dagen på jobben, men kunne gjerne tenkt meg å ha den å jobbe med hjemme også. Har sett at Photoshop Elements finnes til en overkommelig pris (en null mindre enn fullversjonen). Så da lurer jeg selvsagt på om det er noen her inne som bruker dette programmet og som har vurdert det opp mot fullversjonen har? Er der sant at den inneholder det meste som fullversjonen? Hvilke funksjoner er det man f.eks. ikke har? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Etter det eg husker er alle nøkkelfunksjoner fjerna... Save/load selections (alpha layers) er borte, layer masks er umulig, alle vektor-verktøy bortsett fra type tool er borte... denslags.. Vanvittig frustrerande å ha med å gjøre iallefall Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 uhm... jeg har begge deler, og elements slutta jeg å bruke etter 2 ganger.. så og si umulig å få gjort no web-design med... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 For å si det sånn: om du er vant med photoshop, kommer du til å ergre deg grønn over Elements. Hovedforskjellen: I Photoshop kan man gjøre ALT som er overhodet tenkelig med et bilde. I elements kan man gjøre bittelitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå