Sjøbanan Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Jeg har hatt dette sjermkorte i 3-4 måneder. Men i løpet av disse månene har jeg bare fått masse feilmellinger om driverene som ikke svarer pcen henger seg å jeg må restarte. dette sjer oftest når jeg spiller ett spill eks steam counter-strike 1.6<--- speseilet steam. Dette er jo litt merklikt!! fordi av alle ting får jeg jo dette spille med sjermkorte for jeg må ha dette for å kunne få HL2 som fulte med sjermkorte.å det er her jeg har fått mest feilmelinger om at driverene ikke svarer pcen må restarte å ikke minst når jeg minimerer og maximerer ett spill eller lignene. Da hakke det som bare dette gjør det også når jeg starter eks Windows mediaplayer. Har di nyeste driverene til sjermkorte Info om pcen: 1024 ddram Sjermkort: radeon 9600xt Hoved kort :MSI Kt6 delta Spør etter mer info hvis du trenger det Takk for du leste dette Endret 22. mars 2004 av Stian2345 Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg ville ha postet denne topicen i kategorien "Hardware", og så på "skjermer, og skjermkort" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå