Gå til innhold

Dataen er møkkdreig. Veit ikke hvorfor?


Anbefalte innlegg

Som sakt. System Idle Processes under windows task manager kjører på 100% og alt går drit treigt. De minste spill hakker. Det skjedde etter at jeg var på lan og jeg satt inn 512 ekstra ram som jeg lånte. Så tok vi ut rammen igjen og da har jeg bare 256. Det var da at System Idle Processes begynte å kjøre på 100%. Jeg har sjekka for virus og sånne ting. Noen som har noen ideer om hva det kan være?

Endret av fatsheep
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som sakt. System Idle Processes under windows task manager kjører på 100% og alt går drit treigt. De minste spill hakker. Det skjedde etter at jeg var på lan og jeg satt inn 512 ekstra ram som jeg lånte. Så tok vi ut rammen igjen og da har jeg bare 256. Det var da at System Idle Processes begynte å kjøre på 100%. Jeg har sjekka for virus og sånne ting. Noen som har noen ideer om hva det kan være?

Hmm.. Høres skummelt ut. Tror du bør kjøre folding @ home el.l., så den ekle system idle prosessen ikke får gaflet i seg all ledig cpu-tid lenger. :dribble:

Endret av Frank2004
Lenke til kommentar
Du er vel ikke seriøs nå ?

System idle @ 100% = maskinen gjør ikke en dritt

jo jeg er dønn seriøs. Den er det eneste som er på 100%. Det er gått tegn altså. Hvorfor går alt så JÆVLA treigt da? Og ja os er rimelig nytt

Endret av fatsheep
Lenke til kommentar

jo jeg er dønn seriøs. Den er det eneste som er på 100%. Det er gått tegn altså. Hvorfor går alt så JÆVLA treigt da? Og ja os er rimelig nytt

Hva med temperaturene??

Det veit jeg ikke. Dette gjelder en kompiss sin data og han har ikke et sånt program, men alt virka før det lanet.

Lenke til kommentar
Er du sikker på at minnet du lånte er ok ?

 

Last ned og sjekk alt minnet ditt. NB ! La programmet kjøre over tid, ca halvtime / time

 

EDIT :

Det kan og være en god ide å høre på de som sier at du skal sjekke viftene dine, varm maskin = treig maskin !

Minne han lånte var ok for dataen virka helt fint. Det var da vi tok det ut at dataen begynte å bli treig.

NEi. dataen har virka helt fint både før og under ny ram det er tydeligvis kjører å treiger ned.

Lenke til kommentar

God kvelden.

Trøbbel etter LAN ja. Kan være greit å sjekke om det er noen nettverkinstillinger som holder deg igjen. Dvs at maskinen din leter etter nettverk den ikke finner.

 

Disable nettverkkort og/eller sette opp nettverk på nytt.

Kan være verdt et forsøk.

Lykke til

 

Mvh

jarnt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...