Delline Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hei Jeg fjernet msn og la det inn på nytt og da dukket alle de gamle Msn kontoene opp igjen som jeg ville ha bort.Jeg lurer på om jeg mp skrive mail til msn for å fjerne dette. Lurer på om dere skjønner hva jeg mener eller har dere et tips å komme med til meg. hilsen Lenke til kommentar
Crack Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Delline Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Selv om du sletter msn din vil kontaktene dine ligge på din mailadresse. Du kan blokkere og fjerne kontakter fra msn kontoen din Hvis du mente å slette gamle msn programmer: http://www.win-xp.no/article637.html Hvis jeg gjør dette som du beskriver.Jeg lager meg en ny email på msn.com vil da de andre msn.kontoene dukke opp. Håper du forstod hva jeg mente,jeg er dyslektiker og har et lite problem å forklare meg. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Delline Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Mener du at du ser andre mail adresser når du prøver å logge inn. Isåfall kan du fjerne dem ved å logge inn på din bruker. (trykk på ikonet ditt på startmenyen til xp)>Home>Change accounts>manage my network passwords. Jeg har 3 forskjelige email på msn og gubben bruker ikke sin og disse 4 er det jeg vil ha vekk. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Jeg har lagt inn en nyere versjon av msn (6.1) men det virker som om den gamle ikke har blitt fjernet etter at jeg installerte den nye. Når jeg kobler opp på nett og folk kontakter meg, så spretter plutselig den gamle msn'en opp.... Dette er fryktelig irriterende... hvordan blir jeg kvitt den GAMLE msn'en? Prøvde selv å kjøre den kommandoen i posten ovenfor, men jeg fikk bare en error mld. om at den ikke kunne finne INF-filen... EDIT: Denna funka bedre: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Endret 25. mars 2004 av ZubZerO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå