Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 .. Gjelder det bare for din lokale Shell-stasjon eller er det et landsdekkende tilbud? Husker ikke....sjekk hvis du går forbi en Shell stasjon en dag for sikkerhets skyld da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 * fredrikrb vil ha smågodt =( Lenke til kommentar
alexf Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg trener og skal bli sunn.. Går heller i noen bananer elns =) Fortsatt karbohydrater. Men for all del, bananer er sunnere enn smågodt Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Expert driver på å selge smågodt og no. De skal ha 10,- eller noe sånnt for at du skal få lov til å fylle en kylling med smågodt Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Der har de noe som smaker som salte ufoer, men bortdett fra det så er smågodtet der enda værre enn candyking møkka fra rimi Lenke til kommentar
kag Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Smågodt er godt. Ingen tvil om det. Men for min egen del går det mest i sjokolade. Er ikke så særlig begeistret for drops og vingummi. Long live melkesjokolade! (spesielt melkepletter) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 smågodt? spiser ikek d jeg , d finnes jo så mye dritt; særlig de candy king-jeg-spyr-på-tanken-av-de-plast-smakende-godteriene-som-herjer-hver-butikk-godteriet..... eller når jeg tenker meg om så er d kun en plass jeg handler smågodt, nemlig skjokoladebutikken ved nova i tr.heim d er godt d!! men 6.90 på rimi; nei takk.... men en melkeskjokolade er alltid grei Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Ikke klag på Candy King da!... Candy King lager ikke smågodtet selv, hvis dere kikker på boksene som står i butikken så står det hvem som lager hva.. Feks. så er det Nidar og haribo mye av godtet som Candy King selger.. Noe smaker plast og gørr, det skal jeg være enig i, men det er mye av godteriet som smaker godt også.. Men det som er teit med smågodt er at du blander alle smakene i èn pose, så sjokoladen smaker salt osv. :/ Edit; Jau, sjokkobutikken ved Nova i Tr.heim rocker! Endret 28. mars 2004 av BeFs Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 gelesmukkene, og rissjokoladene er best! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg er fan av dårlig lavkvalitets snop, så ikke mobb Lenke til kommentar
MuD Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 hehe... akkurat kjøpt 5kg på rimi... også kommer Coop Mega ut med smågodt til 6,90,- pr.hg det betyr att eg må kjøpe 5kg der og Lenke til kommentar
OeO Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 har mega billig godteri? prøvde å kjøpe på rimi i går, men de hadde satt opp prisen til 12 kr hg, blir vel en smart club tur snart! Lenke til kommentar
MuD Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 har mega billig godteri? prøvde å kjøpe på rimi i går, men de hadde satt opp prisen til 12 kr hg, blir vel en smart club tur snart! mega har det som Ukens tilbud Lenke til kommentar
OeO Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 NÅH, så har mega ved skolen lagt ned, er bare rimi der Lenke til kommentar
sparks Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Kom til rimi, tilbudet var over, grei fyr i kassa, plukka meg 1,3 kg for 25 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå