Gå til innhold

Hvor lenge tror du CS vil "leve"?

Anbefalte innlegg

Hvor lenge det vil leve? :hmm:

Det er som å spørre hvor lenge til vil henrik ibsen leve lenger... mannen er død!

Det er også spillet!

Spill raven shield som er en forbedra utgave av møkket cs

Raven shield døde etter 2 uker så du har vel ganske svake argumenter..

Til neste gang: Bare les, ikke poste i CS forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det fine med CS er at grafikken betyr like mye som flua på veggen.

CS har det enkle konseptet og det geniale teamplayet.

Det finnes nesten ingen spill som kan matche det.

Man kan vel knapt kalle teamplayet i CS genialt.. Spill som Wolfenstein: Enemy Territory har mye bedre teamplay.. eller battlefield.. mye mer teamplay der med flere klasser og man trenger faktisk alle på de fleste mapsa. Som på ET, hvor man må ha engineers, medics til å heale engineersene og field op for å gi medicsene ammo..

Off topic:

Grunnen til at jeg likte UT bedre er at det hadde en annen "feel". Synes det gikk fortere og var mer morsomt. Kan ha noe med at jeg ikke hadde spilt så mye fps da jeg startet med UT, men jeg synes fortsatt at UT er bedre enn UT2k3/4. Synes rett og slett du tåler for mye på de nyeste spillene.

Lenke til kommentar

Man kan vel knapt kalle teamplayet i CS genialt.. Spill som Wolfenstein: Enemy Territory har mye bedre teamplay.. eller battlefield.. mye mer teamplay der med flere klasser og man trenger faktisk alle på de fleste mapsa. Som på ET, hvor man må ha engineers, medics til å heale engineersene og field op for å gi medicsene ammo..

Off topic:

Grunnen til at jeg likte UT bedre er at det hadde en annen "feel". Synes det gikk fortere og var mer morsomt. Kan ha noe med at jeg ikke hadde spilt så mye fps da jeg startet med UT, men jeg synes fortsatt at UT er bedre enn UT2k3/4. Synes rett og slett du tåler for mye på de nyeste spillene.

Du,. hvor moromst er det ikke å sitte på lan med 4 kompiser og spille cs på internett på samme server alle sammne. Se og høre vennene dine skrike og hyle når de dør.. Campe for livet, legge hs, drepe hostages, gulle masse, koze seg .. osv.. Det er jo en grunn til at folk spiller cs mange år før de egentlig begynner å gå lei spillet. Det er ikke fordi grafikken er bra vaffal, for det er den ikke.. Det er selve gameplayet og konseptet som gjør spillet bra som ******.. Ingen som sitter å spiller need for speed undeground i 3 år..

Lenke til kommentar

Off topic:

Du,. hvor moromst er det ikke å sitte på lan med 4 kompiser og spille cs på internett på samme server alle sammne. Se og høre vennene dine skrike og hyle når de dør.. Campe for livet, legge hs, drepe hostages, gulle masse, koze seg .. osv.. Det er jo en grunn til at folk spiller cs mange år før de egentlig begynner å gå lei spillet. Det er ikke fordi grafikken er bra vaffal, for det er den ikke.. Det er selve gameplayet og konseptet som gjør spillet bra som ******.. Ingen som sitter å spiller need for speed undeground i 3 år..

Woho! Janivars har nettopp lagt ut det første inlegget som (etter min mening) var verd å lese ;)

Lenke til kommentar

Janivars, nå var det ikke snakk om om det var gøy eller ikke - helt sikkert gøy, men teamplayet er ikke det mest geniale. Minst like gøy å spille 4 stk. på LAN med Wolfenstein: Enemy Territory, 2 medics, 1 engineer og 1 field op og kicke assen til folk og klare objectives fort..

Angående konseptet - konseptet i CS er ikke så annerledes som f.eks. Soldier of Fortune 2... Eneste forskjellen er vel at man ikke tjener penger..

Og forresten, mange som har spilt Quake 3 i 3 år eller mer ;)

Lenke til kommentar
Janivars, nå var det ikke snakk om om det var gøy eller ikke - helt sikkert gøy, men teamplayet er ikke det mest geniale. Minst like gøy å spille 4 stk. på LAN med Wolfenstein: Enemy Territory, 2 medics, 1 engineer og 1 field op og kicke assen til folk og klare objectives fort..

Angående konseptet - konseptet i CS er ikke så annerledes som f.eks. Soldier of Fortune 2... Eneste forskjellen er vel at man ikke tjener penger..

Og forresten, mange som har spilt Quake 3 i 3 år eller mer ;)

Teamplayet er hvor bra teamet vil ha det til å være. Spillet i seg selv har ingen "begrensning" på teamplayet.

Lenke til kommentar

Zalo, du må jo være enig i at hvis et spill har flere klasser som har styrker og svakheter (medic mer hp mindre ammo+field op med mindre hp men kan gi ammo) legger mer opp til teamplay enn et spill hvor alle kan gjøre alt. I CS går vel teamplayet for det meste ut på "du går dit, jeg går dit og vi skyter dit". Mens i andre spill kan det være det samme pluss at du går og planter dynamitten mens jeg setter artilleri der og han kaster granater opp på dynamitten..

Lenke til kommentar

Off topic:

Mulig det er morro for interne CS spillere, men det endte med at vi måtte Demontere maskina til alle CS folka på sist lan pga. hylingen, samt ta strømmen av kursen deres, og endelig da stakk de...

For og være ærlig, men ikke gå til personlig angrep mot deg, så syntes jeg folk som hyler når de dør og syntes det er morro og høre på andre folk hyler, hører hjemme et langt annet sted enn forann PC skjermen..

Har inført Hyle forbud på LAN når det gjedler CS, og det har funket utrolig bra,

men det skal strengt tatt ikke være nødvendig og måtte true med og kaste de ut

for og få dem til og holde kjeft? :)

mvh.

Snabben

Lenke til kommentar
Mulig det er morro for interne CS spillere, men det endte med at vi måtte Demontere maskina til alle CS folka på sist lan pga. hylingen, samt ta strømmen av kursen deres, og endelig da stakk de...

For og være ærlig, men ikke gå til personlig angrep mot deg, så syntes jeg folk som hyler når de dør og syntes det er morro og høre på andre folk hyler, hører hjemme et langt annet sted enn forann PC skjermen..

Har inført Hyle forbud på LAN når det gjedler CS, og det har funket utrolig bra,

men det skal strengt tatt ikke være nødvendig og måtte true med og kaste de ut

for og få dem til og holde kjeft? :)

mvh.

Snabben

Det der syns jeg var bare teit (for å bruke det ordet for en gangs skyld)

Det å gjøre noe sånt mot folk bare fordi de spiller et spill de liker godt og lar seg rive "litt" med.

La dem holde på.

Spill et annet spill hvis det plager deg.

Virker som om du må ødelegge for andre..

Lenke til kommentar
Ehm, nå er det ikke han som plager dem men de som plager ham med hylingen sin... Sykt irriterende når folk sitter og bæljer fordi de dør.. Er ikke snakk om å spille et annet spill heller, hjelper ikke så mye på bæljinga akkurat..

Hvis flertallet spiller CS, så er det jo han som ødelegger fordi han ikke vil spille det..

Lenke til kommentar
Altså, du mener at enhver CS spiller har rett til å skrike og hyle så mye han vil på LAN hvis de er flest?

herregud..

Det gjelder vel ikke akkurat bare CS. Slikt forekommer jo i de fleste spill hvor folk blir engasjerte.

Lenke til kommentar

personlig synest jeg disse raseriutbruddene er artige.. og en viktig del av dataparty.. har vert med på endel dataparty som har gitt premie til verste raserianfall. (var en som druste tastaturet så tastene fløy mens han sa mange morsomme ukvemsord)

og er selv en sterk kandidat til å vinne raserianfall compoer..

og hva er vel bedre å gulle et headshott for så å se en person reise seg å si "****** I ###### SÅ GULL, HVOR ER DU DIN LILLE DRITUNGE, JEG SKAL BANKE DEG"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...