Plomma2 Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Har en likning her... Siden dette står overalt sier vi bare at Half-Life 2 kommer ut 30-9, da tar vi 9 som utgangspunkt.Og CS har levd i ca. 5 år. X = Hvor mange år d er til cs vil dø ut. X + 9 = 5 X = 9 - 5 X = 4 Cs vil mest sansynelig dø ut om ca. 4 år Gåten er løst. Min teori Så X (altså 4) + 9 = 5? Riktig svar ville vært: X + 9 = 5 X = 5 - 9 X = -4 Endret 23. mars 2004 av Plomma2 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Vent litt... hva om du bare skriver: X + 5 = 9 X = 9 - 5 X = 4 Ville ikke d blitt riktig ? Endret 23. mars 2004 av Newt32 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 HL2 grafikk og ragdoll fysikk kan revitalisere det som begynner å bli en meget sliten CS. Selv har jeg gitt opp CS. Vurderer å sjekke det igjen når HL2 grafikken og ragdoll fysikken er på plass. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 her er min løsning : X^2 * 7554 - 43252642 + 45642524 * 43122 : 4322 * 1 = 4,3241531 år.. Der har vi løsninga girls.. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Det er mellom 20 og 80 tusen folk som spiller cs på over 30 tusen servere til en hver tid...Gjennomsnittlig antall spillerminutt pr måned er 1.953 milliarder . INGEN andre online spill har hatt samme suskessen så det kommer vel ikke til å dø ut med det første... Endret 24. mars 2004 av Kaptein_S Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Ikke det at jeg poster så veldig mye på forumet om dagen, men CS-tråder har en eller annen magisk greie med å fascinere meg .. :-) 1) Den CS-versjonen vi spiller i dag er noe helt annet enn den vi spilte for tre år siden (eller fem), grunnenginen er fortsatt HL, men det er jo gjort så mye rare hacks både her og der. Det verste er kanskje at maskinkravet har fulgt tiden som for alle andre spill, slik at du gjerne fort skal ha en bra dugandes maskin for å få CS til å gå jevnt og trutt nå om dagen .. og ikke begynn å snakke om å demo-recording etc i CS 1.6.. 2) Grunnen til at CS er populært fortsatt (og kommer til å være det i lang, lang tid framover) er fordi det er en naturlig utvikling i spillestil, i miljøet rundt spillet og det er et enkelt spill å sette seg inn i. Det tar deg sånn ca. et halvt minutt å forstå hva som er poenget og få ned grunnreglene og så er det bare til å sette i gang. I motsetning til de fleste andre spill hvor man må lære seg en hel del ting på forhånd, så er det bare tut og kjør for CS sin del. Fotball er fortsatt populært, selv om det finnes langt mer "intelligente" former for spill der ute :-) 3) Det at UT2004 skal ta over mye av markedet, tror jeg nok ikke kommer til å skje. Jeg var aktiv i det norske UT2003-miljøet, og folk sa akkurat det samme når UT2003 kom.. Det skjedde absolutt ikke, og det er pr i dag knapt nok spillere til å stille en tre-fire aktive klaner i landet. Sammenlign dette med CS hvor det skapes og legges ned tre-fire klaner hver eneste dag. Hva som skjer framover er enkelt og greit umulig å si, men angående CPL -- CPL har ingenting spesifikt med CS å gjøre og kommer til å holde seg gående uansett hva som skjer på spillfronten, så lenge interessen er der fra de som arrangerer det.. og CPL Europe ser ut til å ha lagt inn årene for en stund framover. :/ Jaja. Da fikk man spilt på den siste europeiske versjonen so far iallfall Lenke til kommentar
memix Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg vil tro at det kommer til å vare en god stund, når half life 2 kommer blir det sikkert en cs 2, mye bedre siden half life 2 er mere modde venlig en eneren... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 2) Grunnen til at CS er populært fortsatt (og kommer til å være det i lang, lang tid framover) er fordi det er en naturlig utvikling i spillestil, i miljøet rundt spillet og det er et enkelt spill å sette seg inn i. Det tar deg sånn ca. et halvt minutt å forstå hva som er poenget og få ned grunnreglene og så er det bare til å sette i gang. I motsetning til de fleste andre spill hvor man må lære seg en hel del ting på forhånd, så er det bare tut og kjør for CS sin del. Fotball er fortsatt populært, selv om det finnes langt mer "intelligente" former for spill der ute :-) Jo, du har et poeng der. Som Ream 1000 sier "Det enkleste er ofte det beste" Lenke til kommentar
sull Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 joda, cs komme til å vare leeeeeenge........... selv om vi ikke spiller det så mye som før, vi det ALLTID bli spillt på hjemme lan osv.... det blir ikke det samme uten cs cs kommer til å leve i åresvis Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Så CS består av de som ikke orker å lære seg andre spill da? Neida, bare tulla.. Men, spillet jeg trodde skulle drepe CS var Call of Duty, relativt likt unntatt mapsene er annerledes. Tror CS varer kanskje 2 år til.. Og fiskfisk, synes det er rart at man trenger en bra PC på det enginet.. Jeg mener, grafikken er jo ikke noe særlig, må være noe rart Valve har gjort med det da.. Fullt mulig å spille nyere spill med dårligere PC enn det man trenger for CS. Må være dårlig optimalisert eller noe.. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 3) Det at UT2004 skal ta over mye av markedet, tror jeg nok ikke kommer til å skje. Jeg var aktiv i det norske UT2003-miljøet, og folk sa akkurat det samme når UT2003 kom.. Det skjedde absolutt ikke, og det er pr i dag knapt nok spillere til å stille en tre-fire aktive klaner i landet. Sammenlign dette med CS hvor det skapes og legges ned tre-fire klaner hver eneste dag. Nja, men så må vi også huske på at spillet har vært ute i norge i 5 dager bare, hvorav kun 4 har vært dager man kan kjøpe det på Tok tid før Half-Life / CS ble populært også, syntes folk nok til 3-4 klaner på så kort tid er en god prestasjon jeg:) Det er sant at de sa det samme om UT2003, men for meg hadde det aldri potensialet, jeg tror de satte spikeren i kasse når de fjernet bla. assult:) Men nå i UT2004 er det blitt fokusert på de gode gammle tinga, og det er lagt på nytt spennende stoff som jeg tror at kommer til og gjøre UT2004 et ganske så spennende spill etterhvert, og ikke minst mods til UT2004 kommer til og bli spennende tror jeg:) Tingen med UT2003 var at det ødla alt det gode fra UT99, hvertfall om du spør de mer "hardcore" spillerene, og jeg må si meg enig, UT99 var det beste spillet for meg.. men UT2004 er like bra syntes jeg, og jeg tror mange er enig med meg.. Jeg er selv ingen guru på UT2004 enda.. tross alt ikke spilt noe særlig UT siden UT99, bare in og ut av UT2003 noenganger , men Øvelse gjør vel mester: ) Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Off topic: Synes liksom UT2k3 og 2k4 ødela litt av det som var UT følelsen i det første spillet. Men likevel, UT2k4 er klart bedre enn 2k3 selv om jeg ikke liker onslaught. Kjempebra at de har tatt med assault.. UT2k4 er det UT2k3 skulle ha vært. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Har en likning her... Siden dette står overalt sier vi bare at Half-Life 2 kommer ut 30-9, da tar vi 9 som utgangspunkt.Og CS har levd i ca. 5 år. X = Hvor mange år d er til cs vil dø ut. X + 9 = 5 X = 9 - 5 X = 4 Cs vil mest sansynelig dø ut om ca. 4 år Gåten er løst. Min teori Jeg har aldri vært noe god i matte, kan noen fortelle om den likningen? Han har tatt tilfeldige tall og lagd en likning av det Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Har en likning her... Siden dette står overalt sier vi bare at Half-Life 2 kommer ut 30-9, da tar vi 9 som utgangspunkt.Og CS har levd i ca. 5 år. X = Hvor mange år d er til cs vil dø ut. X + 9 = 5 X = 9 - 5 X = 4 Cs vil mest sansynelig dø ut om ca. 4 år Gåten er løst. Min teori Jeg har aldri vært noe god i matte, kan noen fortelle om den likningen? Han har tatt tilfeldige tall og lagd en likning av det Ja! Så d jeg egentlig sa var at jag tror at cs kommer til å dø om ca. 4 år. Bare laget en likning av det for morro skyld og fordi vi har om likninger i matte på skoln Innlegg nr. 100 Endret 24. mars 2004 av Newt32 Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hvor lenge det vil leve? Det er som å spørre hvor lenge til vil henrik ibsen leve lenger... mannen er død! Det er også spillet! Spill raven shield som er en forbedra utgave av møkket cs Lenke til kommentar
SmartinG Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Tipper CS lever til CS2 kommer Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Tipper CS lever til CS2 kommer Mye mulig. Hvis det kommer og hvis de klarer å lage d helt likt, like "magisk" og like genialt. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 off topic: spiller UT og UT2003 og demoen til UT2004, og jeg klarer ikke å finne noe "grunn" som gjør at noen av dere mener at UT er bedre enn 03/04 Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Hvor lenge det vil leve? Det er som å spørre hvor lenge til vil henrik ibsen leve lenger... mannen er død! Det er også spillet! Spill raven shield som er en forbedra utgave av møkket cs Unødvendig. Hvis du ikke liker CS hvorfor i hel*ete henger du på CS delen av forumet da?! Og fiskfisk, synes det er rart at man trenger en bra PC på det enginet.. Jeg mener, grafikken er jo ikke noe særlig, må være noe rart Valve har gjort med det da.. Fullt mulig å spille nyere spill med dårligere PC enn det man trenger for CS. Må være dårlig optimalisert eller noe.. Det fine med CS er at grafikken betyr like mye som flua på veggen. CS har det enkle konseptet og det geniale teamplayet. Det finnes nesten ingen spill som kan matche det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå