Gå til innhold

Hvor lenge tror du CS vil "leve"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror nok flere og flere med bra hardware får opp øynene for de nye fete spillene som kommer (f.eks Far Cry) mens stakkarene med elendig hw holder seg ved CS lenge ennå :)

XP2500+, 1024 MB DDR, osv. Er det bra? Vel, jeg er ikke tenkt til å skaffe noe nye spill, forutenom HL2 og eventuelle mods. ;)

Lenke til kommentar

Jeg tror det vil leve til neste mod\spill fra valve kommer, spesielt med tanke på HL2, om det i det hele tatt kan leve opp til de skyhøye forventningene kommer.

Om de lager en ny cs til HL2 lever det en del lenger.

QUOTE (Plomma2 @ 22/03/2004 : 21:48)

QUOTE (kaiern @ 22/03/2004 : 21:41)

CS vil vel leve en god stund til vil jeg tro

QUOTE (Plomma2 @ 22/03/2004 : 21:28)

Så det jeg lurer på er hvor lenge dere tror CS egentlig vil leve før det ligger dødt.

Bare ligger og samler støv i en skuff sammen med Donkey Kong, Super Mario og andre klassikere glemt av tiden.

hei hei pass på hva du sier her, ingen glemmer vel Mario 

Hehe, sant nok. Ironisk nok har jeg nå gravd fram SNES'en min og spiller for øyeblikket Super Mario, og spiller også litt Donkey Kong..

Jeg har også nå nettopp gravd frem min gode gamle SNES for et par uker siden.. Ganske rått og spille Super Mario, Donkey Kong, Mikke og Donald osv..

Jeg synes SNES skal gjennoppstå på ny! 16bit lyd.. Dreamcast, Nintendo 64 ogsånt er liksom ikke det samme.

Jeg har dratt frem min gamle NES og den r0xxer! :w00t::thumbs:

Lenke til kommentar

Med sin "spennende" grafikk og "vakre" skjønnhetsfeil som egentlig er ute av dato for ikke litt sia, burde vel spillet vært i himmelen sammen med resten av HL serien.

Men det finnes jo mange mange folk i Asia som ikke har råd til dyre maskiner, og derfor bare må spille cs.

CS er rask! rask på logging ovs. Men spill lengden?! Man joiner en server, dreper 3 stykker på rad, blir kalt for cheater, man dreper 3 til, blir så kasta ut. (vet dette ikke har noe med spillet å gjøre)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Helt til mennesker i spill ser ut som mennesker i virkeligheten. Da er cs så til de grader utdatert og vil muligens forsvinne. Jeg tror det vil holde leeeenge.

Lenke til kommentar
Gjest QbeC-

CS vil nok vare lengre en folk tror. Det er den dag idag et av verdens mest spillte spill. Å det kommer nye versjoner også som vil gjøre at flere intriserer seg for spillet.

Det vil helt klart leve mange mange år til.........

S:T:A:N:D

Lenke til kommentar
Helt til mennesker i spill ser ut som mennesker i virkeligheten. Da er cs så til de grader utdatert og vil muligens forsvinne. Jeg tror det vil holde leeeenge.

Hvis spill blir så bra tror jeg det blir mange som får psykiske problemer.. Mye blod osv.. :(

Lenke til kommentar
Gjest QbeC-

Hvis spill blir så bra tror jeg det blir mange som får psykiske problemer.. Mye blod osv.. :(

Spill kommer nok aldri til å bli så bra utviklet på noen år.

Sant det Janivars sier her. Derfor vil spill ikke bli så bra utviklett.............ikke mange som vil takle slikt nei

S:T:A:N:D

Lenke til kommentar

min teori : tror det vil leve til dette årets cs nykommere er blitt såpass "voksne" at de går over til spill som er nyere og bedre ;)

cs er kanskje gøy.. men det er ensformig.. ;)

du gjør jo ikke annet en å drepe de fordømte terroristene/CT'ene dag ut å dag inn.. med litt variasjon i hvilket terreng du dreper dem i.. ellers er det heeelt likt.

Lenke til kommentar
Gjest QbeC-
min teori : tror det vil leve til dette årets cs nykommere er blitt såpass "voksne" at de går over til spill som er nyere og bedre ;)

cs er kanskje gøy.. men det er ensformig.. ;)

du gjør jo ikke annet en å drepe de fordømte terroristene/CT'ene dag ut å dag inn.. med litt variasjon i hvilket terreng du dreper dem i.. ellers er det heeelt likt.

Endelig en som har forstått det.............

Lenke til kommentar
Gjest QbeC-
Litt synd at CS lever enda.. siden det sluker opp alle større LAN som er. Vanskelig å få med mange folk på nyere spill. :\

Helt sant. Iriterer meg litt over dette faktisk. Har store ønsker om å få flere til å spille andre spill som Americas army, HL Firearms osv. Men har ikke hel med meg her nei....

Endret av S:T:A:N:D
Lenke til kommentar

Har en likning her... Siden dette står overalt sier vi bare at Half-Life 2 kommer ut 30-9, da tar vi 9 som utgangspunkt.

Og CS har levd i ca. 5 år.

X = Hvor mange år d er til cs vil dø ut.

X + 9 = 5

X = 9 - 5

X = 4

Cs vil mest sansynelig dø ut om ca. 4 år :p

Gåten er løst. Min teori :D

Lenke til kommentar
Har en likning her... Siden dette står overalt sier vi bare at Half-Life 2 kommer ut 30-9, da tar vi 9 som utgangspunkt.

Og CS har levd i ca. 5 år.

X = Hvor mange år d er til cs vil dø ut.

X + 9 = 5

X = 9 - 5

X = 4

Cs vil mest sansynelig dø ut om ca. 4 år :p

Gåten er løst. Min teori :D

Jeg har aldri vært noe god i matte, kan noen fortelle om den likningen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...