Star Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Har tenkt og kjøpe meg en SE 630 til 2888,- på en mpx... Lefdal har ikke denne telefonen enda, men... Om jeg hadde kjøpt meg en t610 til 2600,- og komt på lefdal, der t610 selges til 2995,- ... Hadde jeg da fått dekket mellomlegget, den derre pris garantien deres... gjelder den alltid? Noen som har prøvd, vet noe om dette? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 ringte kundeservice for en stund tilbake og de sa at den bare gjelder mot butikker det ble for dyrt at den gjaldt mot alt i norge Lenke til kommentar
Star Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 docbildo skrev; Benytt deg av et sted med prisgaranti. Elkjøp har 30 dg prisgaranti på alle sine produkter. Dvs etter et evnt kjøp hos elkjøp - hvis du finner den billigere hos noen andre - samme produkt (evnt med samme kvaliteter, dvs om en eletrolux ovn har modell nr forskjellig spiller det ingen rolle) - får du tilbake mellomlegget hvis du kan dokumentere at konkurrenten har produkt på lager. Elkjøp opererer med 100% imot alle lokale forhandlere.. og f.eks Lefdal opererer med 150% imot alle lokale pluss nettbutikker faktisk (husk bare å legge til ca 100 kr på portoen) Husk at ved kjøp av mobiltelefoner med abo - skal det være like vilkår for at prisgarantien skal slå inn (operatør - abo type). Legg forøvrig også merke til at en del "spesial tilbud" gjelder med operatør låste telefoner , og prisgarantien vil kun da virke imot et tilsvarende operatørløst produkt. Rett og slett fordi det er ofte litt forskjell i kost-prisen (inn prisen) på en TN låst mobil og en ulåst. mvh Torbjørn Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Det gjelder fortsatt mot nettbutikker. Lenke til kommentar
Star Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 sjef... t630.. aja.. "billigere en annen plass" penger tjent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå