Entity extraction Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Jeg har et Ai7 med corsair 2 x 256 Mb ram brikker i hver sin kanal. Jeg har tenkt å kjøpe: Corsair XMS TWINX PRO3200LL. (2 x 512) Det jeg lurer på er om det går bra å sette disse sammen. Tenker da å sette dem parvis likt i samme minne bank. Minne brikkene jeg har fra før er:256MB DDR XMS3200C2 x 2 Tipper dette ikke går, men det er lov å spørre V Endret 22. mars 2004 av vetle Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) nei, igen ville svare på dette Men, for å stille et annet spørsmål også da. Hvilken ram skal jeg kjøpe\bør jeg kjøpe til mitt oppsett. P4 3ghz Abit ai7 Sapphire radeon 9700 UE Sb augigy 2 Plextor Nec disker osv 512 er ikke nok, kunne tenke meg kjapp RAM og min 1024Mb Har også planer om å kjøpe en helt identisk med det jeg skal ha, for å flytte pagefile over på RAM. (altså tot. 2-3 gig med minne etterhvert) ne1? V Endret 23. mars 2004 av vetle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå