Gå til innhold

INGEN mods funker på min maskin


Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Jeg sitter her, skuffet.

 

Jeg har hatt på min PC i 13 timer og lastet ned masse rart. Blant annet har jeg lastet ned modsene Interstate, DesertCombat, Silentheroes og Galactic-Conquest til Battlefield 1942.

 

Jeg har installert alle, og de funker helt fint.

 

Helt til de kommer til der jeg skal begynne missionene. For når jeg f. eks. starter spillet Galactic-Conquest, så ser jeg endringer i forhold til Battlefield 1942. Det er blant annet musepekeren, bakgrunnen, musikken, og alt det andre utenom to ting. Mapene er det samme som i Battlefield 1942, og det samme er handlingen.

 

Så jeg lurer på, hvorfor i huleste skjer detta? Hvorfor får jeg ikke spilt det?

 

Ja, jeg har KJØPT hele Battlefieldserien (BF1942, Road To Rome, SWOWWII, BF:Vietnam) og jeg spiller fint online og sånt.

 

Jeg har spilt de spilla hos venner og slikt, og da har det funket helt fint, til og med onlinespilling.

 

Så derfor, jeg lurer på om noen kan hjelpe meg.

 

Jeg har sjekket skjermkortet og det er ingenting galt med den, og driverene lastet jeg nettop ned fra nVIdia sine hjemmesider.

 

Jeg sitter og håper fælt på hjelp.

 

Hjertelig takk for alle svar!

 

(Jeg vet at folk er ute etter å klandre meg for at jeg har piratkopiert det, men hele Battlefield serien er kjøpt utenom modsene, og jeg håper det ikke blir noen diskusjon på det. Takk)

Endret av pavlion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DC kan man spille i SP,

Ja, DC fikk jeg til. Takk til dere for så nyttige svar, fant ut at Galactic-Conquest funka i onlinespilling.

 

Hjertelig takk for svaret!

 

Men nå får jeg gjøre ferdig norskstilen (Stil om hvordan jeg oppdrar mine barn når jeg blir stor :devil: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...