Kizzaz Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Kan noen anbefale et trådløst headset med kvalietet, da mener jeg. - Godt rekkevidde - Gjør ikke vondt i ørene når jeg bruker de over 24 timer - Har bass vis det er mulig - Skal kunne brukes på lan Kunne noen hjulpet meg med dette? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 De eneste jeg har sett er de som er på microplex (Sennheiser) men det er hodetelefoner da! www.microplex.no Lenke til kommentar
Never Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) selv har jeg philips sbc hc8412 trådløst headsett er svært fornøyd..( de er bedre enn forventet men mine forhåpninger til et slik produkt var ikke særlig høye) men de må lades etter ca 8 timers bruk , man må jo ha pauser selv på lan (sitter aldrig så lenge foran pesen) rekke vidde ja jo ca 100m+ men går på FM så litt radiolyd kan det bli om ikke forholdene er optimale De er handla på elkjøp for ca 800spenn Endret 24. mars 2004 av Nake Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg har noe Vivanco greier jeg kjøpte på hifiklubben for noen år siden. De er kjempekjekke. Dog vil jeg ikke anbefale trådløs lyd til min værste fiende - trådløs mikking og monitoring til scenebruk går, men ledning er absolutt å anbefale, altså... bfisk Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg ser for meg å gå litt rundt på lanet, mens jeg driver å hører på musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå