Admin'c Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) to forslag Trenger noen seriøse innspill, er a64 noe å gå for, hvilket oppsett er best hva burde skiftes ut? Er amatøredigering med premiere eller pinnacle liquid. Jeg må ha noen innspill før jeg bestiller den. Håper dere kan hjelpe meg mvh. Admin'C (Beklager alle moderatorer for dobbeltpost men den passet begge steder.) Endret 22. mars 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
RogerA Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hei. Har akkurat bygget meg en ny PC selv. Det som gir mest "glede" er masssse ram. Renderingen går utrolig mye fortere. Du bør gå for 1 GB. ( Her er det sikkert mange som vil reagere ) Raske disker er også kjekt og ha. Hvor mye har du tenkt å legge i PC´n?? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 blir vel toppen 7500 som du ser av forslagene. Tenkte å kjøre os på en 40gigg disk jeg hadde fr før og bruke den nye 160giggen som scratch disk. Trengs mer plass blir det nok raid1, men pcn skal brukes på en skole så de haar ikke for høye krav så jeg finner ikke dette nødvendig foreløpig. Men det er mulighet for det og til amd oppsettet kan jeg nok skifte ut hovedkort til ett som støtter raid Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 ville forsåvidt også valgt 8MB-versjonen av disken du nevner... Har to av dem selv.... Er utmerket fornøyd, SÆRLIG med støynivået. Veit ikke hvor mye 2MB har å si i forhold til 8MB cahce, men jeg veit at de aller fleste vil anbefale deg det... Det er jo bare snakk om 50-100 kroner uansett. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 oppdatering sjekk linken i første post. Tror jeg nærmer meg mål nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå