waffen Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg hat tenkt på hvordan jeg i huleste skal få plass til tanken og det er av vannkjølingen inn i kabinettet mitt, og da jeg tenkte på det kom jeg på å sette alt inn i et micro kabinett, og bare feste det via kabler/rør til det andre kabinettet. Lurte bare på om noen hadde gjort/tenkt på det før, hvis ja ville jeg gjerne sett noen bilder for å få litt inspirasjon. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) kan du ikke bare lage et eget lite kabinett for vannkjølingen.. noe ala dette kanskje litt mer hjemmelaget, men et helt micro kabinett er ihvertfall ganske stort for bare vannkjølinga.. hadde klart deg med en del mindre... Endret 22. mars 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
waffen Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Bra den, fine au. Prisen er litt høy, men tror det blir billigere enn å kjøpa micro-kabinett og resten av utstyret.... takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå