Master Casemod Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Er Raidmax kabinettet tøfft , kommer jeg til å få noe oppmerksomhet på LAN med det,, har stæsja det litt opp med Katoder, erre noe mer jeg børr gjøre med det? Endret 24. mars 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Spraylakk.. så mekker du mal osv.. to-tre lag, så kanskje med en klarlakk finish til slutt. Endret 22. mars 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Male? du må jo spraaye d sån som Dr.X sa Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 lag deg en ordentlig god sjablong.... så er det bare å spraye... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Og spray mange og TYNNE lag.. har veeeldig lett for å renne når du prayer med sjablonger Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 LOL master casmod. du har jo endra hele topicen... Og spørsmålet..... men jeg ville prøvd og gjort noe orginalt ut av det... ta deg en tur på biltema.. og kjøp noen sjekke dill daller og mekk en viftestyring som jeg holder på med Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 åssen mekker du viftestyring,....hvis du er ferdig kunne du sendt en fremmgangsmåte? den på overklokking.no er ikke så bra detaljert hadde vært greit Lenke til kommentar
no name Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Å jo da , du finner en som har laga viftestyring i worklogen , jeg har selv lest den og vet at den er der.... Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Som sagt. du burde spraye og hive på et icon eller to! Hvordan lys har du? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Male? du må jo spraaye d sån som Dr.X sa spraye med mal? bli fine? det bedre lakke... tep0sen Endret 31. mars 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg har en kompis som har Raidmax kabinett, jeg liker ikke ferdig modda kabinett, men for de som liker det kommer du sikkert til å få mye oppmerksomhet!! grønne eller blåe katoder er kulest da!!! Lenke til kommentar
torgros Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Går det an å modde et raidmax. Er ikke de ferdigmoddet når de kommer. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 har UV, blå å grønne katoder....fet effekt særlig etter at jeg mekka vindu foran i kabinettet mer tips til lys tas gjerne imot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå