Gå til innhold

noenode n1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ventet på den for lenge siden. Før jeg kjøpte en P800 hadde tenkt å erstatte P800 med Neonode'n ,men nå har jeg fått masse kule filmer(episode 10.11.12.13 og 14 av Team Antonsen) og programmer så jeg tror jeg kommer til å bli skuffet vis jeg kjøper Neonode

Lenke til kommentar
Hei

Flere enn meg som har lysst på noe som ser så lækkert ut?

Joda, den kjører av alle ting et OS fra MS, så hvem vet hvor stabil den vil bli...

MEN, den oppfyller mine 3 primærfunksjoner jeg liker ved en mobil, jeg kan ringe (duh), sende sms og ikke minst, den er liten, hvorfor skal mobiler absolutt ha alt mulig av dill dall og snart trenge egen tralle for å fraktes?

Flere enn meg som venter spent på den eller? Eller er det et flertall her av dere som vil på det sterkeste anbefale å snu hodet en annen vei?

Jeg skal ha meg ny mobil, og derfor er dette så aktuellt.

Jeg har bestemt meg for at det ikke blir nokia, jeg har hatt 3 til nå og alle sammen blitt veldig pent behandlet, ikke utsatt for dårlig vær, ikke utsatt for "veske" eller andre harde miljøer og ei heller støt og slag. Men ser ut som at de gir etter for "press" etter å ha sendt nok sms'er eller mottatt nok samtaler (hehe, jeg prater nok for mye) Både display og taster slutter jo å virke...tragiske tilfeller. Skiftet brikker i de 2 siste flere ganger og ny software og gudene må vite hva, men nå er det stopp.

Så, noen som har et tips om hvilken mobil som er liten liten liten liten liten og har muligheter for å ringe (hehe) sende sms'er med og helst ikke har flipplokk eller utdragbart tastatur. Om noen ikke henger med enda, kompakt er stikkordet.

Hva er ev. det nermeste jeg komer en slik drøm av en telefon?

venter spent på fremtiden

Kjøp en SE t630! liten med alle funksjoner!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...