d4rg0 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Slettet av historisk grunn. Endret 26. august 2006 av d4rg0 Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Ventet på den for lenge siden. Før jeg kjøpte en P800 hadde tenkt å erstatte P800 med Neonode'n ,men nå har jeg fått masse kule filmer(episode 10.11.12.13 og 14 av Team Antonsen) og programmer så jeg tror jeg kommer til å bli skuffet vis jeg kjøper Neonode Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hei Flere enn meg som har lysst på noe som ser så lækkert ut? Joda, den kjører av alle ting et OS fra MS, så hvem vet hvor stabil den vil bli... MEN, den oppfyller mine 3 primærfunksjoner jeg liker ved en mobil, jeg kan ringe (duh), sende sms og ikke minst, den er liten, hvorfor skal mobiler absolutt ha alt mulig av dill dall og snart trenge egen tralle for å fraktes? Flere enn meg som venter spent på den eller? Eller er det et flertall her av dere som vil på det sterkeste anbefale å snu hodet en annen vei? Jeg skal ha meg ny mobil, og derfor er dette så aktuellt. Jeg har bestemt meg for at det ikke blir nokia, jeg har hatt 3 til nå og alle sammen blitt veldig pent behandlet, ikke utsatt for dårlig vær, ikke utsatt for "veske" eller andre harde miljøer og ei heller støt og slag. Men ser ut som at de gir etter for "press" etter å ha sendt nok sms'er eller mottatt nok samtaler (hehe, jeg prater nok for mye) Både display og taster slutter jo å virke...tragiske tilfeller. Skiftet brikker i de 2 siste flere ganger og ny software og gudene må vite hva, men nå er det stopp. Så, noen som har et tips om hvilken mobil som er liten liten liten liten liten og har muligheter for å ringe (hehe) sende sms'er med og helst ikke har flipplokk eller utdragbart tastatur. Om noen ikke henger med enda, kompakt er stikkordet. Hva er ev. det nermeste jeg komer en slik drøm av en telefon? venter spent på fremtiden Kjøp en SE t630! liten med alle funksjoner! Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Kjøp en SE t630! liten med alle funksjoner! Har T630 minnekort, trykk skjerm, Windows os? Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Har T630 plass til filmer og sånt? Nei. Det er en grei mobil, med alt for lite minne! Endret 22. mars 2004 av jorn_:-D Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Kjøp heller en av de mange tøffe, kule mobilene som kommer i år istedenfor neonode. Jeg har så absolutt ikke trua på den mobilen. Dessuten så kommer det flere og flere merker som har megapiksel kamera. Lenke til kommentar
d4rg0 Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Slettet av historisk grunn. Endret 26. august 2006 av d4rg0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå