oro2 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hvordan gjør man dette? Slette ord, og endre rekkefølgen på ord? Man må vel ha et program til dette? Hvilket? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Sikkert mulig å slette også med jeg vet ikke hvordan, men ord du "lager" vil alltid være første valget. Så hvis du vil ha et annet førstevalg enn det som er standart trykker du bare * til stave kommer frem skriv ordet du vil ha som førstevalg og lagre. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Sikkert mulig å slette også med jeg vet ikke hvordan, men ord du "lager" vil alltid være første valget. Så hvis du vil ha et annet førstevalg enn det som er standart trykker du bare * til stave kommer frem skriv ordet du vil ha som førstevalg og lagre. Uhm, nei? Alle ordene jeg har lagret havner automatisk på sisteplass og rykker aldri fremover heller jo. En eller annen innstilling du har funnet? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Ord jeg lagrer kommer på førsteplass, og det er det om i dette tilfelle er problemet. Det kommer foran et annet ofte brukt ord og det er litt irriterende. Så hvis du vil ha et annet førstevalg enn det som er standart trykker du bare * til stave kommer frem skriv ordet du vil ha som førstevalg og lagre. Jeg finner ingen plass jeg kan trykke "lagre" Endret 22. mars 2004 av oro2 Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Ikke lagre men "ok". Det siste ordet som lages er alltid førstevalget. Du kan godt lage et ord på nytt selv om det finnes i listen fra før da rykker det opp til førstevalget. Slik at hvis du vil og gidder kan du få alle ordene i den rekkefølgen du vil ha. Uhm, nei? Alle ordene jeg har lagret havner automatisk på sisteplass og rykker aldri fremover heller jo. En eller annen innstilling du har funnet? Nei ingen innstilling men mulig det ikke går på alle telefoner. Funker i hverfall på Nokia vet ikke så mye om andre merker. Endret 23. mars 2004 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Ikke lagre men "ok". Det siste ordet som lages er alltid førstevalget. Du kan godt lage et ord på nytt selv om det finnes i listen fra før da rykker det opp til førstevalget. Takk, det funket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå