Windoge Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Når jeg skal inn på Norton Antivirus så hopper programmet ut av seg selv etter 5-10 sekunder. I og med at dette er det eneste virusprogrammet jeg har så er det ingenting jeg kan gjøre med det. Noen her som kan hjelpe meg? Har formatert men det hjalp ikke Lenke til kommentar
Crack Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Mye trøbbel med Norton nå, noen trojaner stopper dritten og jeg finner de med avast antivirusprog. L@@k her: http://www.avast.com/i_kat_67.html Lenke til kommentar
salomo Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Du kan scanne pcèn din fra internett med å bruke housecall Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Du kan scanne pcèn din fra internett med å bruke housecall Finner ikke alt, har testet flere ganger...... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Takk for hjelp Dere aner ikke hvor problematisk dette har vært. Siden problemet ikke forsvant da jeg da jeg formaterte så trodde jeg det var programmet som hadde en feil. Lenke til kommentar
Sjonkel Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg har akkurat samme problem! Hva gjorde du?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå