jensotto Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Skal kjøpe meg digitalkamera for første gang, og har funnet ut at valget står mellom to kameraer; Casio Exilim Z4 og Sony DSC-T1. Har veldig lyst på sistnevnte kamera, men lurer på om det er verdt å bruke ca 1500 kr ekstra for dette mtp mine bruksområder. Jeg kommer til å bruke kameraet mest til å ta private fritidsbilder (reiser, etc) og til å ta bilder av mitt lokale 3.divisjonslag i fotball. En del av disse fotballbildene kommer til å bli lagt ut på klubbens hjemmeside. Hva mener dere er det beste valget mtp mine bruksområder og prisforskjellen på kameraene? Lenke til kommentar
rolvat Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg hadde også samme utgangspunkt som deg. Jeg valgte Exilim Z4 i forrige uke. I tillegg til at Sony kameraet koster mer, så må du regne med dobbelt så dyr minnebrikke i tillegg på sony kameraet (varierer litt på størrelsen dog). Pluss at Sony kameraet kun har en levetid på 1 time før det må lades på ny,syntes jeg ikke det var værdt pengene. Jeg hadde allerede et minnekort liggende til Casio kameraet, som også trakk i casio's favør. Sony kameraet skal jo ta bedre bilder, og er et meget stilig kamera..... Men det er jo også Casio's kamera. Lenke til kommentar
jensotto Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Heller muligens mot at jeg velger Casio-kameraet, men har et lite spørsmål: Ettersom jeg forstår det, er Casio på veg med nye kamera ut i butikkene nå snart. Vil det føre til at prisen går ned på de "gamle" modellene? Eller bør jeg bare slå til først som sist? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå