Niclas Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg fikk med Hovedkortet sånn S-ATA adapter elns.. Så skal jeg nå bygge meg ny pc (tenkte på S-ATA på hele greie for å slippe de feite kablene) Merket det at det en stor mangel på S-ATA DVD-Rom'er på PSData.no... har ikke sett andre plasser.. Er det ikke noen S-ATA DVD-Rom'er eller er det meningen man skal bruke sånne adaptere (store klumpete adapter driter) Lenke til kommentar
Data-n00b Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Heisann. Jeg vet ikke om det er kommet så mange S-ATA DVD-ROM, men jeg har sett at Plextor har lansert en S-ATA DVD-brenner. Vær også obs på at noen sånne adaptere bare fungerer med visse kontrollere på hovedkortet (Silicon Image, osv). Mvh, Thomas. Lenke til kommentar
Niclas Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Er jo helt latterlig at DVD-Rom etc ikke går over til S-ATA med resten av verden. Hvordan skal min pc bli om jeg må ha sånne feite uggene gåre (etc) ledninger slaskende rundt?! gr. Orker ikke bruke 1000spenn på DVD-Brenner ROM med S-ATA når jeg allerede har en i feit-pc'n min (uten S-ATA da) Ingen som vet råd? Post gjerne @ PC Bygging hjelpe meg tingen min hvor jeg legger ut i tykt og tynt om at jeg skal bygge ny pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå