Gå til innhold

Ett spm. angående en framside

Anbefalte innlegg

Hallo,

jeg lurte på om noen ville vere så ekstremt snille å lage en forside til en særoppgave som jeg har på skolen for tiden. Oppgaven skal vere innlevert til fredag, så har begynt å få litt tidsnød!

Overskriften kan gjerne vere:

Måneferden, var Apollo-11 først på månen?

Hvis det går, kan dere gjerne bruke noen av disse bildene til framsiden:

Hadde vert fint om den hadde vert på A4...

P.S Please, kan jeg slippe å bli disha fordi jeg maser om noe uten å betale penger! P.S.S Vet ikke om dette er en feilpost! :roll:

Endret av OfficerJ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvilket program skal man bruke?

-ps?

-word?

er jo litt forskjell på de programmene.

..PS er jo klart grafisk best, men det kan kreve mye blekk av en skriver hvis det skal bli stilig. :cool:

..WORD er jo ikke så bra å lage forsider i (synes jeg ihvertfall), men WORD er det programmet som bruker minst blekk fordi der er det ikke så lett å sette inn mye grafikk uten at det blir stygt. :(

...så hva burde man bruke? :shrug:

Endret av galskapen
Lenke til kommentar
hvilket program skal man bruke?

-ps?

-word?

er jo litt forskjell på de programmene.

..PS er jo klart grafisk best, men det kan kreve mye blekk av en skriver hvis det skal bli stilig. :cool:

..WORD er jo ikke så bra å lage forsider i (synes jeg ihvertfall), men WORD er det programmet som bruker minst blekk fordi der er det ikke så lett å sette inn mye grafikk uten at det blir stygt. :(

...så hva burde man bruke? :shrug:

Eh, HVA?

Forresten, vil ikke ha det forklart.

Bare for å si det enkelt, word er ikke noe mer blekksparende enn photoshop :roll:

OfficerJ: kan se om jeg gidder i morra, men denne tråden har ingenting her å gjøre ;) Neste gang sender man PM til diverse folk, eller oppretter en tråd i "annet" under offtopic :)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...