OfficerJ Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Hallo, jeg lurte på om noen ville vere så ekstremt snille å lage en forside til en særoppgave som jeg har på skolen for tiden. Oppgaven skal vere innlevert til fredag, så har begynt å få litt tidsnød! Overskriften kan gjerne vere: Måneferden, var Apollo-11 først på månen? Hvis det går, kan dere gjerne bruke noen av disse bildene til framsiden: #1 #2 #3 #4 Hadde vert fint om den hadde vert på A4... P.S Please, kan jeg slippe å bli disha fordi jeg maser om noe uten å betale penger! P.S.S Vet ikke om dette er en feilpost! Endret 22. mars 2004 av OfficerJ Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Sorry, kom nå! Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) er det så vanskelig da? Endret 22. mars 2004 av galskapen Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Dette er ikke en framside til en hjemmeside, men til en særoppgave, derfor lurer jeg på om dette er en feilpost. Altså, ikke hjemmeside, men framside til særoppgave! Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 er jo en liten mulighet for at den hadde passet inn på "off topic" eller noe sånt.... Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Er ikke sikker på hvor jeg skal plassere den får å si det sånn? Men vet det er mange flinke på dette forumet her, så tok en sjans! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Dropp å diskutere hvor tråden burde vært plassert, er mitt råd. Se om noen responserer istedet. Jeg har ikke tid før etter onsdag (om det var det som var hintet med MSN).. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) hvilket program skal man bruke? -ps? -word? er jo litt forskjell på de programmene. ..PS er jo klart grafisk best, men det kan kreve mye blekk av en skriver hvis det skal bli stilig. ..WORD er jo ikke så bra å lage forsider i (synes jeg ihvertfall), men WORD er det programmet som bruker minst blekk fordi der er det ikke så lett å sette inn mye grafikk uten at det blir stygt. ...så hva burde man bruke? Endret 22. mars 2004 av galskapen Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg ville foreslått PS, blir jo mest stilrent i PS da Har masser av blekk i skriveren jeg Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...... Skal noen andre lage en særoppgave for deg, tenk deg om da. Du kommer da ikke gjennom skolen på den måten. Tenshi Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Skal noen andre lage en særoppgave for deg, tenk deg om da. Du kommer da ikke gjennom skolen på den måten. Det er snakk om en fremside EDIT:@jorgen: Eid. Endret 22. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...... Skal noen andre lage en særoppgave for deg, tenk deg om da. Du kommer da ikke gjennom skolen på den måten. Tenshi Forskjell på særoppgave og bare forsiden på særoppgaven... Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg skal jo ikke be noen skrive den for meg da? Jeg skal jo bare ha en stilfin framside, for å gjøre ett godt førsteinntrykk av særoppgaven. Det _må_ da vere lov Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Ja, beklager, jeg som leste litt feil. Sry Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Noen som i det hele tatt er intressert i å lage? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) hvilket program skal man bruke? -ps? -word? er jo litt forskjell på de programmene. ..PS er jo klart grafisk best, men det kan kreve mye blekk av en skriver hvis det skal bli stilig. ..WORD er jo ikke så bra å lage forsider i (synes jeg ihvertfall), men WORD er det programmet som bruker minst blekk fordi der er det ikke så lett å sette inn mye grafikk uten at det blir stygt. ...så hva burde man bruke? Eh, HVA? Forresten, vil ikke ha det forklart. Bare for å si det enkelt, word er ikke noe mer blekksparende enn photoshop OfficerJ: kan se om jeg gidder i morra, men denne tråden har ingenting her å gjøre Neste gang sender man PM til diverse folk, eller oppretter en tråd i "annet" under offtopic Endret 22. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Noen som i det hele tatt er intressert i å lage? Har ikke tid i dag, men det er mange dager til fredag. Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 Greit, takker for respons og veiledning...si gjerne ifra hvis dere har laget noe!! Vil vere evig takknemlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå