Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilken ISP bør jeg velge

Anbefalte innlegg

Problemet med Tele2 er om du binder deg for en periode og dem setter ned prisen, må du fortsatt betale den gamle prisen. Kun nye kunder som får prisreduksjon. Men det er vel noe du sikkert kan leve med. Lite kundevenlig spør du meg, spesielt om du er opptatt av hva du betaler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg kommer til å bli fornøyd uannsett så lenge jeg har internett i huset :) Litt synd med at de ikke setter ned prisen for alle men det får en leve med. Hadde lyst på 1024/256 linja, men kunne ikke ta meg råd til det.

Lenke til kommentar
Hvor bor du , og hvem kan levere der du bor ?

Bor i Ski, tror de fleste kan levere. Sjekket tlfnr på catch nå, ser ut til at de kan levere iallefall. Men de var veldig dyre, minste linja koster jo 500kr mnd.

Oki, om det var oppegård, Sofiemyr, Trollåsen området så kunne også kabel vært alternativ.

Men Tele2 skal være greit har jeg hørt. Har en del på jobben som har det og er fornøyde ;)

Lenke til kommentar

jeg har firstmile og er meget fornøyd. sitter på 4mbit/640kbit og det går kjappt nok det liksom. koster litt under lappen pr måned men det er verdt det.

de leverte i tide, og selvom de ikke har åpen kundeservice etter stengetid så har jeg fått god hjelp når jeg har bedt om noe. :)

Lenke til kommentar
Problemet med Tele2 er om du binder deg for en periode og dem setter ned prisen, må du fortsatt betale den gamle prisen. Kun nye kunder som får prisreduksjon. Men det er vel noe du sikkert kan leve med. Lite kundevenlig spør du meg, spesielt om du er opptatt av hva du betaler.

skjønner ikke helt hva du mener.

Jeg har det 'gamle' abbonementet uten bindingstid. Jeg fikk tilbud om å gå over på den nye med de lavere prisene, men da måtte jeg binde meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...