DArkwIng Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 har noen erfaring med disse på dvd brenner ND-2500? sykt billi på komplett Lenke til kommentar
Data-n00b Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hei. Hva med å skrolle noen linjer ned neste gang? Det er flere emner om akkurat disse platene. -Thomas- Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Som jeg allerede har sagt i en av de 2 tidligere postede trådene. Mest sannsynlig er dete plater fra en av disse produsentene: Princo: Princo varierer mye i kvalitet og de som That's write har er desverre blant de dårligste etter mine erfaringer. Kan virke ok, men anbefaler dem ikke. VANGUARD: Jeg sier bare Dette er RÆVVA plater - INGEN av mine 12 DVD-brennere klarte å brenne disse med et akseptabelt resultat og DA er det dårlig! Kan være andre produsenter også - men jeg tviler på det. (Hvis noen allikevel kjøper disse - vær grei og informer meg om produsent/mediakode (bruk f.eks http://DVD.Identifier.cdfreaks.com) da kan jeg gjerne kommentere dem mer (Hvis det skulle vise seg å være en annen produsent en de to ovenfor)). Totalt sett: Du får hva du betaler for! = = jeg hadde ikke kjøpt disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå