AKIRAx77 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hei, jeg vil gjerne at dere tar en titt på harddisk søket på prisguiden. Prøv å søk frem en 2.5 tommer 5400 rpm laptop harddisk. Jeg får det ikke til... ..og da er jo poenge mitt gitt. Alle verdiene er satt til minimumsverdiet...fra 5400 og oppover. Jeg vil BARE ha 5400 rpm harddisker feks. det samme har dere forsåvidt gjort med CPUer også. Man må sette en verdi lavere enn den man vil ha, slik at man får en liste som man så må lete igjennom for å finne den jeg vil ha. Dette er ikke særlig brukervennlig. AKIRA Lenke til kommentar
amund Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hei, takk for tilbakemeldingen! Jeg ser problemet med at søkekriteriet er minimum. Det betyr altså at den tar med 5400 rpm og oppover dersom du spesifiserer dette. Har du kikket på "avansert søk" (rett under søkeboksen). Der vil du få mulighet til å velge 2.5" harddisk, og det hjelper deg temmelig mye i jakten på en 5400 2.5" disk. Legger du i tillegg inn 5400 rpm som krav luker du vekk alle 4200-diskene. Mvh, Amund Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Vet du.....jeg annte ikke at det fantes en slik Avansert søk engang. For da jeg søkte så satt jeg å tenkte "hvorfor har jeg ikke noen avanserte søke funksjoner. Så den linken under der har jeg faktisk aldri sett før! Har rett og slett ikke lagt merke til den. Men flott at det er der da, og da skal jeg bruke den fremover, men det er i mitt syn et ekstra unøvendig steg. Og den synes veldig dårlig, en liten tekstlenge i forhold til de større boksene og knappene. Det er kanskje en liten jobb å gjøre her for å gjøre den like synlig som vanlig søk. Men takk for hjelpen. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå