Gå til innhold

AOpen H700B 350 watt


Anbefalte innlegg

Heisan

 

Kjøpte det nye toweret av Aopen med forton 350w, samme som denne

 

http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=105...lAction=details

 

Når jeg kobler pcuen til en annen PC ( eldre amd hovedkort med 1.2 ghz ) så er det kun en svak lyd fra pcuen, kobler jeg til Abit ic7max 3 med en Pentium 4 - 3.2 ghz og 1024 mb ram så virker det som pcuen går for fuldt. ( da er ikke hardisker, skjermkort osv. koblet til )

 

Kunne det la seg gjøre å stille dette i biosen eller bør jeg kjøpe en ny pcu eks 400w av forton?

Synest dette er rart, siden det blir skrytt over at disse strømforsyningene er så stille.

Endret av Abits
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vanligvis sånn at viftene er temperaturstyrt. Tipper P4 cpu'en varmer opp pc'n såpass at powersupplyviften må gå for fullt. To 80mm vifter på 19db burde funke bra for å få litt luftgjennomstrømning i kabinettet ditt. (btw, boxedviftene er alt annet enn stille)

Den går jo på fult med en gang ( og holder seg der ) når jeg starter maskinen, selv med 5 ekstra vifter som jeg har koblet til, kjører også en 80mm vifte på cpu kjøleren. så egentlig har jeg 2 stk paps 80 mm vifter + den fra aero cool på 80mm som kjøler cpu kjøleren.

 

Har ikke prøvd maskinen noe særlig, men har hatt den på et par timer, og likevel går den på fult.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...