StereoSteward Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Har vurdert lenge å gå til anskaffelse av trådløst nettverk, slik at jeg kan få bort de forbanna TP kablene som ligger i veien hele tiden! Hva er det å anbefale av trådløst utstyr? Skal dele internett (ADSL fra telenor), helst med en trådløs router/accesspunkt. Så må jeg selvfølgelig ha trådløse nettverkskort (både PCI og PC Card)... Håper det finnes noen gode sjeler som vil hjelpe meg På forhånd takk. Lenke til kommentar
StereoSteward Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Er det ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg ville kjøpt 3com aksesspunkt værtfall: For eks dette: 118982 3Com OC Wireless 11g Cable/DSL Gateway - 802.11g 54 Mbps, WPA Kanskje dette kortet hvis ikke 54mbps er så viktig: 113821 3Com OfficeConnect Wireless LAN USB - 802.11b, 11 Mbps På lager: 50-99 510,- Får ikke linket til produktene nå, virker som komplett har litt problemer... Lenke til kommentar
adams Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg har litt sansen for Linksys. Har gode erfaringer med produktene, selv om jeg har opplevd at jeg noen ganger må trekke ut størmpluggene og sette den inn igjen. Aksesspunkt Linker derfra til kort også! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Selv har jeg en CNet USB wlan "plugg", koster 250kr, er svært liten og tar ikke opp en PCI slot! Har forresten en jeg skal selge for 150kr (grunnet flytting)... Og en 3Com officeconnect wlan router, for 800kr... Billig og bra, med mindre du trenger høye overføringshastigheter mellom maskinene... Og et CNet wlan PC acrd for 250kr. til sammen = 1200kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå